Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:25

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Ik overweeg om een lader te kopen zoals deze, simpelweg omdat ik bij MyCom nog een kortingsbon heb. Ik vraag me of of ik mijn Galaxy S6 hiermee kan snelladen, of dat hij deze als 'gewone' lader ziet? Indien wel, zou dat ook nog werken wanneer ik er gelijktijdig nog een telefoon mee oplaad (op gewone snelheid)?

Alvast bedankt :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Beste antwoord (via LankHoar op 17-07-2017 21:17)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:57

DukeBox

loves wheat smoothies

LankHoar schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:09:
Dus ik moet op zoek naar een lader die "quickcharge" ondersteund? Het hangt dus niet alleen van het aantal A af? Bummer. Thanks!
Omgekeerd zelfs, QC geeft een hoger voltage i.p.v. meer vermogen. Sterker nog, volgens mij moet het vanaf de S6 zelfs een zijn die het samsung eigen quickcharge protocol ondersteund. De voltages zijn daar namelijk niet in vastgelegd zoals dat bij QC 1,2 en 3 wel is.
Persoonlijk zou ik het alleen gebruiken wanneer nodig, het is niet zo goed voor je accu.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Alle reacties

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

Als ie geen 'quickcharge' ondersteund gaat ie niet snel laden.

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:25

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
DukeBox schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:06:
Als ie geen 'quickcharge' ondersteund gaat ie niet snel laden.
Dus ik moet op zoek naar een lader die "quickcharge" ondersteund? Het hangt dus niet alleen van het aantal A af? Bummer. Thanks!

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • Beste antwoord

• DukeBox

DukeBox

loves wheat smoothies

LankHoar schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:09:
Omgekeerd zelfs, QC geeft een hoger voltage i.p.v. meer vermogen. Sterker nog, volgens mij moet het vanaf de S6 zelfs een zijn die het samsung eigen quickcharge protocol ondersteund. De voltages zijn daar namelijk niet in vastgelegd zoals dat bij QC 1,2 en 3 wel is.
Persoonlijk zou ik het alleen gebruiken wanneer nodig, het is niet zo goed voor je accu.