When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Vraag
Beste antwoord (via LankHoar op 17-07-2017 21:17)
Omgekeerd zelfs, QC geeft een hoger voltage i.p.v. meer vermogen. Sterker nog, volgens mij moet het vanaf de S6 zelfs een zijn die het samsung eigen quickcharge protocol ondersteund. De voltages zijn daar namelijk niet in vastgelegd zoals dat bij QC 1,2 en 3 wel is.LankHoar schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:09:
Dus ik moet op zoek naar een lader die "quickcharge" ondersteund? Het hangt dus niet alleen van het aantal A af? Bummer. Thanks!
Persoonlijk zou ik het alleen gebruiken wanneer nodig, het is niet zo goed voor je accu.
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Alle reacties
Als ie geen 'quickcharge' ondersteund gaat ie niet snel laden.
Dus ik moet op zoek naar een lader die "quickcharge" ondersteund? Het hangt dus niet alleen van het aantal A af? Bummer. Thanks!DukeBox schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:06:
Als ie geen 'quickcharge' ondersteund gaat ie niet snel laden.
When life throws you a curve, lean into it and have faith!
Omgekeerd zelfs, QC geeft een hoger voltage i.p.v. meer vermogen. Sterker nog, volgens mij moet het vanaf de S6 zelfs een zijn die het samsung eigen quickcharge protocol ondersteund. De voltages zijn daar namelijk niet in vastgelegd zoals dat bij QC 1,2 en 3 wel is.LankHoar schreef op maandag 17 juli 2017 @ 21:09:
Dus ik moet op zoek naar een lader die "quickcharge" ondersteund? Het hangt dus niet alleen van het aantal A af? Bummer. Thanks!
Persoonlijk zou ik het alleen gebruiken wanneer nodig, het is niet zo goed voor je accu.