Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertt_v
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-07-2022
Hallo,

Ik heb een aantal jaar geleden wat Bitcoins (zeg tussen de 0-1 Bitcoin) aangeschaft. Helaas ging na een poosje mijn One Plus One kapot (scherm gebroken) en hiermee raakte mijn bitcoin wallet onbereikbaar. Ik heb toen het scherm vervangen om opnieuw toegang proberen te krijgen tot mijn wallet, helaas werkte het touchscreen niet meer na behoren, en ook met een muis aangesloten kon ik mijn telefoon niet ontgrendelen, terwijl hij wel opstart en berichten binnen kan krijgen. Ik kan de telefoon ook op de computer aansluiten alleen kan ik usb-debugging niet aanzetten omdat ik mijn telefoon niet kan besturen.

Mijn vraag is, kan ik mijn Bitcoins in mijn wallet bereiken op een on-gerootte kapotte One Plus One en ze verplaatsen naar mijn nieuwe wallet?
...

Het betreft een OnePlus One A001 met de orginele software (Cyanogen mod) & de bitcoin wallet van Bitcoin Wallet developpers
...

Alvast bedankt :)

Groetjes,

Geert

...

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BeToBe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 17-07 13:08

BeToBe

Privacy jurist

Geertt_v schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:11:
(...) en ook met een muis aangesloten kon ik mijn telefoon niet ontgrendelen, terwijl hij wel opstart en berichten binnen kan krijgen.
Ik snap niet zo goed waarom dit niet lukt. Zodra je een muis aansluit op je telefoon, werkt hij altijd out-of-the-box. Waarom kan je hem niet ontgrendelen? De makkelijkste (en misschien wel de enige?) manier is namelijk met behulp van een muis.

Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:40
Geertt_v schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:11:
Hallo,

Ik heb een aantal jaar geleden wat Bitcoins (zeg tussen de 0-1 Bitcoin) aangeschaft. Helaas ging na een poosje mijn One Plus One kapot (scherm gebroken) en hiermee raakte mijn bitcoin wallet onbereikbaar. Ik heb toen het scherm vervangen om opnieuw toegang proberen te krijgen tot mijn wallet, helaas werkte het touchscreen niet meer na behoren, en ook met een muis aangesloten kon ik mijn telefoon niet ontgrendelen, terwijl hij wel opstart en berichten binnen kan krijgen. Ik kan de telefoon ook op de computer aansluiten alleen kan ik usb-debugging niet aanzetten omdat ik mijn telefoon niet kan besturen.

Mijn vraag is, kan ik mijn Bitcoins in mijn wallet bereiken op een on-gerootte kapotte One Plus One en ze verplaatsen naar mijn nieuwe wallet?
...

Het betreft een OnePlus One A001 met de orginele software (Cyanogen mod) & de bitcoin wallet van Bitcoin Wallet developpers
...

Alvast bedankt :)

Groetjes,

Geert

...
Over de tel: oneplus heeft 2 verschillende schermen, juiste scherm geplaatst? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetrueman2
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:31
Is de telefoon voorzien van TWRP of is dit nog de standaard recovery? Ik zou ook zeggen dat een muis de eenvoudigste manier is om de telefoon te ontgrendelen, maar je kan indien het toestel is voorzien van TWRP ook met het ADB pull commando de sdkaart kopiëren naar een PC.

I can tell by your lack of interest that I was kidding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dit hoort thuis in mobile.

PFSL -> AND

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertt_v
BeToBe schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:17:
[...]

Ik snap niet zo goed waarom dit niet lukt. Zodra je een muis aansluit op je telefoon, werkt hij altijd out-of-the-box. Waarom kan je hem niet ontgrendelen? De makkelijkste (en misschien wel de enige?) manier is namelijk met behulp van een muis.
In theorie in heb je geloof ik helemaal gelijk, dit was namelijk ook mijn eerste ingeving. Helaas reageert het OS na één muisklik niet meer op de cursor. Ik denk dat er ergens dus ook iets fout zit in de software.

Daarom juist de vraag of ik alle bestanden & mijn bitcoins via een andere weg kan veiligstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geertt_v
thetrueman2 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 19:23:
Is de telefoon voorzien van TWRP of is dit nog de standaard recovery? Ik zou ook zeggen dat een muis de eenvoudigste manier is om de telefoon te ontgrendelen, maar je kan indien het toestel is voorzien van TWRP ook met het ADB pull commando de sdkaart kopiëren naar een PC.
Ik heb de telefoon niet voorzien van TWRP en zou niet weten of dit standaard het geval is.
Is er wellicht een andere manier dat ik het ADB pull commando kan aanroepen? Ik kan mijn telefoon wel nog in fastboot modus krijgen als dat van enige waarde is?

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 8% gewijzigd door rens-br op 28-08-2017 11:05 ]

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11-09 10:09
Je kan via adb je wallet uit je phone halen met cmd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:02

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@rednaz420 dan moet je wel eerst ADB aanzetten via de developers opties en laat nou net dat niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaosKilla
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hey Geert,

ben benieuwd, ben je ooit nog verder gekomen?
Pagina: 1