Mi Notebook reperatie/Herstel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSangers
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-05-2021
Beste mede-tweakers,

Ik neig naar de aanschaf van de Mi Notebook Air 13,3 inch (met als tegenalternatief de Lenovo Ideapad 510S met i7-processor en radeon R7 videokaart).

Echter, mocht de Mi Notebook air kapot zijn dan lijkt reperatie mij een struikelblok voor de aanschaf van deze computer. Aangezien die alleen in China te verkrijgen is.

Nu is mijn vraag: Is het mogenlijk om de Mi Air in een Nederlandse computerwinkel te laten repareren (aangezien veel van de hardwarekernen gewoon doorsnee merken zijn , zoals intel)? Of is reperatie in Nederland überhaupt niet mogelijk?

Daarboven op: Mochten er zich problemen voor gaan doen in het moederbord kunnen die worden opgelost, en/of, ksn het moederbord worden vervangen evt. Door dat van een andere pc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09:48
Nee het moederbord is niet te vervangen door een ander model.

Sommige reparaties kunnen wel worden uitgevoerd. Pas als er modelspecifieke onderdelen nodig zijn gaat het een probleem worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSangers
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-05-2021
@.Maarten

Bedankt voor je bericht! Dat is dus wel een probleem als is het de vraag hoe snel zo iets kapot gaat natuurlijk.

Neem ik dit in iedergeval nog even goed in overweging, want het is toch prettig dat hij gerepareerd kan worden, zonder al te veel poespas.