Chromecast Ultra hapert bij digitale audio

Pagina: 1
Acties:
  • 618 views

• Michiel193
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:43
Vreemd probleem, als ik via mijn telefoon maar een Chromecast Ultra cast met apps als Netflix of Google Play movies en dan als geluidsoptie Dolby Digital plus gebruik ipv stereo is het geheel out of lipsync via een Denon X4300h. Het beeld heeft een vertraging ten opzichte van het geluid. Regelmatig valt het geluid een splitsecond weg. Dit is er niet wanneer ik stereo gebruik als output.

Wat veroorzaakt dit? Ik heb de Chromecast Ultra op een andere HDMI ingang getest. Andere HDMI kabel niets maakt verschil.

Netflix app

Update 18-7 de Chromecast rechtstreeks op mijn Denon aangesloten, meerdere ingangen. Dan krijg ik beeld en audio synchroon alleen springt het beeld naar onderstaande...?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gDkK5OysyLSeYronccSPCccW/thumb.jpg

Is dit dan een fout van de Chromecast of de Denon?

[ Voor 34% gewijzigd door Michiel193 op 18-07-2017 20:59 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:43

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Angezien je ook al in het Denon-topic actief bent, zou ik de onderste vraag daar stellen.
Vwb dat eerste, ja, door geluid en video langs verschillende wegen te laten lopen kan er vertraging optreden omdat beide op andere wijze verwerkt worden.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.