Ik ben ongeveerr twee jaar geleden in duitsland geflists. Ik was niet degene die achter het stuur zat overigens. Na ongeveer 3 maanden kreeg ik toen een formulier (in het duitst) die ik moest invullen over wie achter het stuur zat. Na overleg met degene die achter het stuur zat toen we geflitsts waren, heb ik haar gegeven ingevult op het formulier en netjes terug gestuurd. Ik heb overigen geen foto ontvangen (veel mensen blijken ook een foto te krijgen, maar die zat er niet bij).
Echter heeft zei nooit iets ontvangen, en ik ook niks meer. Ik heb dus geen idee of er nu nog een boete openstaat of niet. Moet ik er zelf nog achteraan gaan? We gaan binnenkort weer naar duitsland en ik wil niet dat er nog een boete openstaat, maar ik heb geen idee wat ik kan doen nu.
Echter heeft zei nooit iets ontvangen, en ik ook niks meer. Ik heb dus geen idee of er nu nog een boete openstaat of niet. Moet ik er zelf nog achteraan gaan? We gaan binnenkort weer naar duitsland en ik wil niet dat er nog een boete openstaat, maar ik heb geen idee wat ik kan doen nu.