Hi tweakers!
Ik heb aantal jaren een game pc gekocht om de toen nieuwe games te kunnen spelen. Ik speel voornamelijk games op de console echter besloot ik onlangs PUBG (Player Unknown Battlegrounds) een poging te geven en sindsdien ben ik verslaafd
Ik merkte al gauw dat mijn pc daar moeite heeft met PUBG. Uiteraard ben ik op de hoogte dat PUBG een early acces game is waar de optimalisatie nog in volle gang is. Echter wil ik graag upgrade(s) uitvoeren om een tijd te kunnen overbruggen alvorens ik een volledig nieuwe game pc koop als de prijzen van de GPU's aantrekkelijker zijn.
Heeft er iemand tips wat ik eventueel kan upgraden?
Ik heb aantal jaren een game pc gekocht om de toen nieuwe games te kunnen spelen. Ik speel voornamelijk games op de console echter besloot ik onlangs PUBG (Player Unknown Battlegrounds) een poging te geven en sindsdien ben ik verslaafd
Ik merkte al gauw dat mijn pc daar moeite heeft met PUBG. Uiteraard ben ik op de hoogte dat PUBG een early acces game is waar de optimalisatie nog in volle gang is. Echter wil ik graag upgrade(s) uitvoeren om een tijd te kunnen overbruggen alvorens ik een volledig nieuwe game pc koop als de prijzen van de GPU's aantrekkelijker zijn.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4440 Boxed | € 193,- | € 193,- |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Fractal Design Core 1000 USB 3.0 | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 78,49 | € 78,49 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 50,95 | € 50,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 361,44 | |
Heeft er iemand tips wat ik eventueel kan upgraden?