I live in darkness , i exist in the shadow
Zou je dit niet aan je werkgever kunnen vragen? Je zegt dat je al mondeling hebt aangegeven ontslag te willen nemen, je zal hem er dus niet mee overvallen.
"Ik weet niet exact hoeveel vakantiedagen ik heb "shicomm schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:27:
***members only***
Staat meestal op je loon strook.
"Ik heb uiteraard te maken met een maand opzegtermijn maar in hoeverre ik deze nog moet werken is nog de vraag."
Meestal een maand vanaf het moment dat dit officieel bekend is bij het bedrijf. Meestal is er wel wat speling in mogelijk na overleg met ze.
Dat kan ik zeer zeker maar ik vermoed nogal wat weerstand in deze kwestie..rikpro schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:29:
Zou je dit niet aan je werkgever kunnen vragen? Je zegt dat je al mondeling hebt aangegeven ontslag te willen nemen, je zal hem er dus niet mee overvallen.

Het gaat me er vooral om hoe ik het in m'n ontslagbrief moet melden om deze rechtsgeldig te laten zijn.
I live in darkness , i exist in the shadow
Werkt het niet andersom? Jij zegt: Ik neem ontslag. Werkgever geeft je een overeenkomst die je tekent waaruit blijkt dat de huidige arbeidsovereenkomst per X wordt beëindigd. Als werkgever zegt dat je nog een maand moet werken dat is dat zo, dat ben je overeengekomen toen je de arbeidsovereenkomst aanging.shicomm schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:38:
[...]
Dat kan ik zeer zeker maar ik vermoed nogal wat weerstand in deze kwestie..![]()
Het gaat me er vooral om hoe ik het in m'n ontslagbrief moet melden om deze rechtsgeldig te laten zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Whatson op 17-07-2017 14:43 ]