Verwijderd
Dus ik kreeg de insider binnen van Lucas-Arts en hoppa vette shots ik dacht die moet ik delen.
Ik zou ook maar even naar JEDI OUTCAST KIJKEN
Zie hier 1 screenshot:
Voor online gaming bijt Sony de spits af met Star Wars Galaxies en binnenkort volgt Bioware met een RPG die zich afspeelt in het Star Wars universum.
voor meer info: zie PCgameplay van juli-augustus 2001
Verwijderd
[stomme grap mode]Op zaterdag 07 juli 2001 14:12 schreef Gamb het volgende:
blablablaRaven software blablabla
Ik beloof jullie datik wel een vette star wars game ga maken..
[/stomme grap mode]
Vergeet Activision niet, maar Lucas-arts maakt geen crappy werk!Op zaterdag 07 juli 2001 14:12 schreef Gamb het volgende:
Lucasarts heeft voor zijn laatste star wars games verschillende andere bedrijven ingehuurd om hun crappy werk te verbeteren. Zo hebben ze beroep gedaan op Bioware, Raven software, ensemble studios én Sony.
Voor online gaming bijt Sony de spits af met Star Wars Galaxies en binnenkort volgt Bioware met een RPG die zich afspeelt in het Star Wars universum.
voor meer info: zie PCgameplay van juli-augustus 2001
Verwijderd
Anyway, Obi-Wan is natuurlijk vet, want het is een star wars spel (lekker kortzichtig he
maar serieus, ziet er goed uit, heel erg goed zelfs
Star Wars galaxies zit ik me echt ongeloofelijk op te verheugen maar ja dat duurt nog >1 jaar aaargghhh schiet toch op
What a terrible world we live in where ninjitsu can't solve our problems
Verwijderd
Iets zegt mij dat je daar een heele leuke videokaart voor nodig zult hebbenOp zaterdag 07 juli 2001 14:02 schreef KingOfRnR het volgende:
ZIET ER GOED UIT!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor meer Lucas-arts op de E3:
http://www.lucasarts.com/e3/default.htm
Dan gaam we die halenOp zondag 08 juli 2001 13:35 schreef noXic het volgende:
Jammer voor jullie, maar obi-wan komt alleen uit boor de Xbox!()
maar ik denkt toch wel dat hij een keer omgezet gaat worden.
Kijk eens op die pagina naar JKII outcast.
Komt op de PC en ziet er ook HEEL goed uit.
Als ik het goed heb begrepen wordt Jedi Knight: Outcast vanaf februari 2001 ontwikkeld. Dus in die korte tijd toch mooi werk geleverd. En ja, het moet nog afgemaakt worden (ook de levels)Op zondag 08 juli 2001 20:14 schreef -=Indigo=- het volgende:
Ik vind het er eigenlijk helemaal niet zo mooi uitzien. De gebouwen hebben alleen maar rechte hoeken, de textures lijken hardstikke plat en de resolutie lijkt ook erg laag. En de lichteffecten vind ik er ook vrij goedkoop uitzien.
PS. Er wordt gebruik gemaakt van de Quake3: Arena engine incl. Ghoul2 (SOF2 engine). Dan weet je dus wat je ermee kan.
Over smaak valt niet te twisten, dus laten we dat ook maar niet doen.Op zondag 08 juli 2001 21:10 schreef KingOfRnR het volgende:
INDIGO
u heeft uw mening en ik de mijne.
Ik vind Jedi Knight 2 er wel goed uitzien btw. Ik had het dan ook over obi-wan wat ik niet zo mooi vindt. Het lijkt me meer een soort tombraider in een starwars jasje worden, en toevallig houd ik niet zo van tombraider.
Ohja, sinds wanneer zit er een blauwe lichtsliert achter een lightsaber?
Verwijderd
Op zondag 08 juli 2001 19:56 schreef KingOfRnR het volgende:
[..]
Dan gaam we die halen
maar ik denkt toch wel dat hij een keer omgezet gaat worden.
Kijk eens op die pagina naar JKII outcast.
Komt op de PC en ziet er ook HEEL goed uit.
Voeg daar nog aan toe dat de skybox uit afbeelding 1 er wel héél nep uitziet.Op zondag 08 juli 2001 20:14 schreef -=Indigo=- het volgende:
Ik vind het er eigenlijk helemaal niet zo mooi uitzien. De gebouwen hebben alleen maar rechte hoeken, de textures lijken hardstikke plat en de resolutie lijkt ook erg laag. En de lichteffecten vind ik er ook vrij goedkoop uitzien.
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
dan heb jij een andere spits gelezen dan mij, waar moet dat dan wel niet staan? (blz?)Op maandag 09 juli 2001 14:28 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen in de spits gelezen dat de X-box niet meer geproduceerd meer gaat worden
ps. lekker betrouwbare bron, DE SPITS!!!
Verwijderd
das nou niet het meest betrouwbare blad of welOp maandag 09 juli 2001 14:28 schreef Nosfer@tu het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen in de spits gelezen dat de X-box niet meer geproduceerd meer gaat worden
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Verwijderd
Ik weet niet wat voor kaart er is gebruikt, maar als het een X-Box only game is vind ik het erg
Zal wel zijn omdat het plaatjes zijn en het nog lang niet klaar is!
Hoe het er nu uitziet, vind ik het maar matig..zeker voor een X-Box waar je toch wel wat meer van mag verwachten!
"I sit in my room and imagine the future."