Toon posts:

kan eerste regel chatbericht onzichtbaar in overzicht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Whatsapp opent met een overzicht van de chatberichten (lijst) en bij het contact zie je ook de eerste regel van het betreffende bericht staan.
Iemand die meekijkt ziet zo direct een stukje correspondentie met alle zichtbare contacten in dat overzicht.
Is er een mogelijkheid om dat te wijzigen?
Bedankt,
William

Relevante software en hardware die ik gebruik
Whatsapp op Android telefoon

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
niets gevonden op internet

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet verandert worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:20

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Na de communicatie het gesprek afsluiten met een smiley. Het is niet de oplossing maar het werkt wel.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Of niet je Whatsapp openen als er mensen met je mee staan te kijken. Sowieso niet heel sociaal om je telefoon te pakken terwijl er blijkbaar mensen met je aan het praten zijn of over je schouder mee kijken (naar je telefoon).

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-09 07:46

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

technomania schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:32:
Na de communicatie het gesprek afsluiten met een smiley. Het is niet de oplossing maar het werkt wel.
^^ dit inderdaad

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 08:06
DonJunior schreef op maandag 17 juli 2017 @ 13:35:
Of niet je Whatsapp openen als er mensen met je mee staan te kijken. Sowieso niet heel sociaal om je telefoon te pakken terwijl er blijkbaar mensen met je aan het praten zijn of over je schouder mee kijken (naar je telefoon).
Wat is dit nou voor een zinloze reactie? TS kan toch ook gewoon in de trein zitten met zijn mobiel terwijl er een vreemdeling naast hem zit? Waarom doe je direct allerlij negatieve aannames waarna je een onjuist en ongeïnformeerd oordeel over TS velt, nutteloos en ongewenst.

On topic:
Dit kan inderdaad niet worden aangepast, meeste telefoon chat apps die ik heb gezien doen dit en opties om het aan te passen zijn er vrijwel niet.
Zoals gesuggereerd werd kun je inderdaad je gesprek afsluiten met een smiley of groet om geen informatie prijs te geven.

🇺🇦

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
Mijn excuses en je hebt inderdaad een punt dat ik een verkeerde aanname doe. Ik wordt gewoon moe van mensen die continu hun telefoon er bij pakken als je met ze in conversatie bent. Zie dit steeds vaker gebeuren helaas. Niet alleen bij mij maar ik zie het ook gewoon met collega's of vrienden onderling gebeuren. Mensen die om het even hun telefoon er bij pakken om maar niets te hoeven missen.

Nogmaals mijn excuses richting TS voor de incorrecte aanname.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06:33
Een kijkhoek verminderende screenprotector gebruiken, "privacy protector".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

jeroen3 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 14:19:
Een kijkhoek verminderende screenprotector gebruiken, "privacy protector".
Had er nog nooit van gehoord. Maar is dat niet lastig dan? Zou betekenen dat je zelf die telefoon ook in een bepaalde kijkhoek moet houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh1fty
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-09 17:39
technomania schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:05:
[...]

Had er nog nooit van gehoord. Maar is dat niet lastig dan? Zou betekenen dat je zelf die telefoon ook in een bepaalde kijkhoek moet houden.
Die aanname is correct, je moet zelf dan de telefoon met het scherm zoveel mogelijk richting je ogen houden. Maar hoezo is dat lastig, dat doe je toch altijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

Sh1fty schreef op maandag 17 juli 2017 @ 16:08:
[...]
Maar hoezo is dat lastig, dat doe je toch altijd?
Nou nee. Gebruik meerdere kijkhoeken. Als ik in standje ,,bankhang'' zit heb ik een andere kijkhoek dan als ik rechtop zou zitten.

Pagina: 1