Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Voor zover ik me kan herinneren worden er geen URL's gepost in het dikgedrukte stuk van de inleiding; iets met opmaak en lelijke scribblies 
Desondanks is de inleiding dus wel ietsjes warrig; mogelijk had er moeten staan
Gebruikers kunnen het venster verslepen, claimt WABetaInfo
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Zoals je aangeeft hoeft er ook geen URL te komen, een naam is voldoende. Nu staat er een verwijzing, die nergens maar verwijstMAX3400 schreef op maandag 17 juli 2017 @ 07:46:
Voor zover ik me kan herinneren worden er geen URL's gepost in het dikgedrukte stuk van de inleiding; iets met opmaak en lelijke scribblies
[...]
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.
Ik denk niet dat er mensen echt in verwarring zijn geraakt, omdat WaBetaInfo genoemd stond in de inleiding en onderaan. Desondanks kun je beter te duidelijk zijn dan onduidelijk en dus heb ik het er een keer bijgezet
WaBetaInfo stond initieel niet in de inleiding genoemd hoor? Misschien dat het toen al aangepast was, toen ik keek werd WaBetaInfo pas voor het eerst genoemd in de derde alinea (zie quotes). Maar dat maakt niet meer uit, nu is het volledig helderarnoudwokke schreef op maandag 17 juli 2017 @ 12:50:
Ik denk niet dat er mensen echt in verwarring zijn geraakt, omdat WaBetaInfo genoemd stond in de inleiding en onderaan. Desondanks kun je beter te duidelijk zijn dan onduidelijk en dus heb ik het er een keer bijgezet
[ Voor 19% gewijzigd door P1nGu1n op 17-07-2017 13:07 ]
Pagina: 1