Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabbah
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08-09 15:10
De Samsung S5 Neo van mijn vrouw heeft plots besloten om te stoppen met het afspelen van geluid bij zelfgemaakte filmpjes en bij youtube.

De ringtone doet het wel bij een oproep en whatsapp notificaties werken ook. Het lijkt dus in het mediagedeelte te liggen. Er is wel geluid via de hoofdtelefoon.

Ik heb alle settings doorlopen. Ook heb ik een wipe cache data gegaan via het boot menu zoals beschreven staat op enkele websites.

Iemand een idee wat hier aan te hand kan zijn?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:29
Staat niet gewoon het mediavolume op 0? En ja, mediavolume voor speakers en hoofdtelefoon staan los van elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabbah
Die staat niet op 0. Ik ken redelijk m'n weg binnen Android en ik ben er zeker van dat alle instellingen goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Heb je dit alleen met zelfgemaakte filmjes? Werkt het geluid wel op het moment dat je deze alleen afspeelt op de telefoon, dus zonder te uploaden?

Hebben dezelfde filmpjes op een andere telefoon wel geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:17
Ik kwam dit tegen, misschien kan je daar nog eens naar kijken:
This came up a while ago and it turned out to be a game app that had its own mute button. Problem was, when the game was muted, all media was muted, even when the game wasn't running.
hiero

[ Voor 18% gewijzigd door Knielen op 17-07-2017 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jabbah
Het lijkt er op dat de wipe cache data in combinatie met een paar keer opnieuw opstarten heeft gewerkt. Het geluid is terug.

Om nog even de andere vragen te beantwoorden :
Rens-br: er was geen geluid bij alle media, ook spelletjes. Filmpjes hadden wel geluid op een andere telefoon

Knielen: dank voor de tip. Ik heb het niet uit kunnen proberen maar hou het in mijn achterhoofd als het probleem zich opnieuw voordoet
Pagina: 1