Nieuwe 3D kaart (GeForce 3), maar welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-12-2025
Ik zit hier met een HELE slechte GeForce 2 MX die echt helemaal aan zijn eind is en ik wil er dus zo snel mogelijk vanaf. Maar om meteen klaar te zijn voor de komende tijd, dacht ik om een GeForce 3 te nemen. Maar er zijn zoveel verschillende merken met toch wel wat prijsverschil, maar wat is nu het beste? Ik hoef geen TV Out en TV in, want ik heb een TV op mijn kamer en ik heb een 21 inch, dus een TV op mijn PC is niet nodig. Verder moet die kaart ook redelijk overklokbaar zijn zonder een grote mod, want ik ga niet aan mijn GeForce 3 zitten te kloten met arctic silver enzo. Dus zeggen jullie het maar welke kaart zo'n beetje het beste is. Misschien zeggen jullie dat ik een hele andere kaart moet nemen inplaats van een GeForce 3. Dus kom maar op.

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-08 15:04
Wat is er verkeerd aan je Geforce 2MX? Ik vindt het goede kaarten hoor.

• frennek
Als ik een spelletje speel en opeens is het beeld helemaal vaag met vage strepen en driehoeken met alle kleuren van de regenboog, vind ik dat niet echt normaal. Verder vind ik hem niet echt snel genoeg en de 2D kwaliteit is te slecht. Dus daarom wil ik hem zo snel mogelijk de deur uit zodat ik weer normaal spellen kan spelen.

• AlPha.BeYoNdeR
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-05 16:07
Op zaterdag 07 juli 2001 13:41 schreef het_beest het volgende:
Haha....wat je goed noemt...kan niet eens acceptabel Quake III met 1600×1200@32-Bit spelen...met een acceptabele fps.

Ook haal ik maar 1800 3D Marks met 3D Mark2001. Kijk dat noem ik nou brak.

Maar goed.

Neem de Elsa Gladiac 920 GeForce III...geen extra dingen waar je geen ene zak aan hebt, maar gewoon een pure GF3. :D

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:34
Op zaterdag 07 juli 2001 13:47 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:

[..]

Haha....wat je goed noemt...kan niet eens acceptabel Quake III met 1600×1200@32-Bit spelen...met een acceptabele fps.
Dan ben je bestwel veeleisend.....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• frennek
Ik wil dus ook Quake 3 in 1600*1200*32 kunnen spelen. Maar het ligt ook helemaal aan je monitor wat voor 3D kaart je wilt hebben. Aangezien ik een mooie grote monitor heb, moet je nou eenmaal in hoge resoluties spelen. Ik ga dus echt geen spellen op 1024*768 spelen, want dat is niet om aan te zien. Maar ik hoop dat mijn T-Bird het een beetje wil trekken met mijn GeForce 3, want dat is dan toch wel het langzaamste. Maar eerst moet die nieuwe 3D kaart er komen.

• frennek
Op welke Direct X is een GeForce 3 gebaseerd? Want ik heb nu Direct X 8, omdat ik Operation Flashpoint Speel. En dat spel heeft Direct X 8 nodig.

• frennek
Neem de Elsa Gladiac 920 GeForce III...geen extra dingen waar je geen ene zak aan hebt, maar gewoon een pure GF3.
Maar is deze kaart goed overklokbaar? Of zijn er betere kaarten die beter overklokbaar zijn?

• AlPha.BeYoNdeR
Op zaterdag 07 juli 2001 13:56 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Op welke Direct X is een GeForce 3 gebaseerd? Want ik heb nu Direct X 8, omdat ik Operation Flashpoint Speel. En dat spel heeft Direct X 8 nodig.
Wat interesseert jou DirectX 8.0...als je weet als je een GeForce III hebt, dat je altijd boven de 40 fps zal zitten.

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-08 15:01
Wat denk je zelf?? de GF3 is het nieuwste van het nieuwste, dus DX8 zal hij wel gebruiken....logisch nadenken leid altijd tot een antwoord.

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

hmmm die GF2MX is toch goed genoeg? Gewoon Quaken op 1024x768x32bit, alle detail etc. op max :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• AlPha.BeYoNdeR
Maar is deze kaart goed overklokbaar? Of zijn er betere kaarten die beter overklokbaar zijn?
Gainward Golden Sample GeForce III :9~

• Arjan Scholl
  • Laatst online: 05-05 18:58
Je hebt een TB 700mhz, waarom zou je dan een GF3 willen overclocken???

• frennek
Op zaterdag 07 juli 2001 13:58 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:

[..]

Wat interesseert jou DirectX 8.0...als je weet als je een GeForce III hebt, dat je altijd boven de 40 fps zal zitten.
Ja, voorlopig wel :D . Maar ik heb ook gehoord dat je NV20, NV30 enzo hebt. En zit daar ook nog verschil in snelheid tussen?

• AlPha.BeYoNdeR
Op zaterdag 07 juli 2001 13:59 schreef limoentje het volgende:
hmmm die GF2MX is toch goed genoeg? Gewoon Quaken op 1024x768x32bit, alle detail etc. op max :)
Jij hebt dus duidelijk geen 21" Monitor. >:)

• frennek
Op zaterdag 07 juli 2001 13:59 schreef arjanscholl het volgende:
Je hebt een TB 700mhz, waarom zou je dan een GF3 willen overclocken???
Je bent een tweaker of je bent het niet :) . Maar als ik later een goede proc heb en mijn GeForce 3 wordt te langzaam, kan ik dat ding lekker opfokken >:) .

Verwijderd

ASUS V8200 Deluxe :9~ is echt leuke GF3, of een Gainward Cardexpert Geforce 3 Powerpack :)...

• AlPha.BeYoNdeR
Op zaterdag 07 juli 2001 13:59 schreef -[=SARGE=]- het volgende:

[..]

Ja, voorlopig wel :D . Maar ik heb ook gehoord dat je NV20, NV30 enzo hebt. En zit daar ook nog verschil in snelheid tussen?
NV20 = GeForce III
NV25 = GeForce III Ultra
NV30 = Toekomst ( GeForce 4 :D )

• frennek
Op zaterdag 07 juli 2001 14:01 schreef knutsel het volgende:
ASUS V8200 Deluxe :9~ is echt leuke GF3, of een Gainward Cardexpert Geforce 3 Powerpack :)...
Als er maar geen TV out en rotzooi opzit. Dat is alleen maar weg gegooid geld voor mij, omdat ik het toch niet gebruik.

Verwijderd

Elsa maakt inderdaad goeie kaarten.
Voor OC'en moet je kijken naar een GF3 kaart die het geheugen het dichts bij de 3nanosec. heeft. Voor goed beeld is een goeie ramdac en electronica gewenst, daar kom je alleen in vergelijkingstest achter. Een BNC-kabel tussen je kaart en je Acer 211 C doet veel. Moet ook van goeie kwaliteit zijn e.g. goede afscherming, niet te lang, zuiverheid van koper en dikte vd koperen aders.

• frennek
Ja, ik ga een BNC kabel kopen. Er zitten 5 BNC aansluitingen achter in mijn monitor.

Maar weet iemand dan een site met vergelijkingstesten van GeForce 3 kaarten?

• Bull
  • Laatst online: 23-08 20:58
Je kan eerst beter een nieuwe proccesor kopen want anders is het |:( om een Gayforce 3 te kopen :Y)

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

• frennek
Op zaterdag 07 juli 2001 14:06 schreef Bull het volgende:
Je kan eerst beter een nieuwe proccesor kopen want anders is het |:( om een Gayforce 3 te kopen :Y)
LEZEN. Ik koop een nieuwe 3D kaart, omdat ik met deze bijna geen spellen meer kan doen. En daarna komt er snel een nieuwe proc hoor.

• AlPha.BeYoNdeR
Op zaterdag 07 juli 2001 14:06 schreef Bull het volgende:
Dat heb je verkeerd.

Als je eens goed naar de reviews (waaronder op Tomshardware heb gekeken) is het duidelijk, dat een 600 MHz of een 1,2 GHz Thunderbird bijna niks uitmaken qua performance.

Koop nou maar gewoon een GF3, en wacht dan totdat de 1,6 GHz Palomino er is. Dan kan je volgend jaar gaan kijken voor een Radeon 2.

( p.s. En ja...ik denk te makkelijk over geld uitgeven :P , maar ik kan het tenminste gelukkig)

• MGSNK
ik ga ff hard werken in deze vakantie en dan wacht eind augustus een Gainward GF3 Golden Sample op me, tenzij ik van mening verander en iets anders van m'n geld koop...

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• frennek
Tja, ik zal ook hard moeten werken :( .

Verwijderd

Leadtek Geforce 3 , mooie snelle kaart,Tv-out en Dvi staat voor rond de 1000 piek in de Pricewatch

• frennek
Het zal best een mooie kaart wezen, maar ik hoef geen TV Out en andere prutsels.

Verwijderd

Tv-Out zit dacht ik op elke Gf3

• Mysteryman
  • Laatst online: 22:31

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Mensen allemaal leuk en aardig maar ik kan die Leadtek en gainward gf3's echt alleen maar vinden bij winkels die online verkopen.
Maar enkele vaste winkel waar ik kom hebben um niet...

En als je het eerlijk wil weten ben ik niet zo blij met over i-net bestellen ik heb geen zin in gezeik als het fout gaat namelijk omdat er nergens staat wie er betrwouwbaar =. :?

Maar ik hoor hier goede dingen over de Leadtek en de Gainward. Ik zit alleen zelf te denken aan de Asus versie van de gf3! :) :)

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Verwijderd

Ik woon in Deventer en heb hem bij de He Computers gekocht Http://www.comflex.nl , ik wou hem ook niet via I-net bestellen daarom maar iets meer betaald en in mijn eigen woonplaats op kunnen halen.

De Paradigit verkoopt de Leadtek Gf3 ook,die winkel is ook erg betrouwbaar dus snel oplichten zullen ze je zeker niet doen.(Paradigit heeft iets van 4 a 5 vestigingen waaronder in Deventer)

Verwijderd

MSNGK ---> 13:58
Wat denk je zelf?? de GF3 is het nieuwste van het nieuwste, dus DX8 zal hij wel gebruiken....logisch nadenken leid altijd tot een antwoord.
Maar blijkbaar niet tot correct gebruik van onze moedertaal.

nadenken leidt tot ...

Verwijderd

Wat nou verkeerd getypt man??(Wat maakt dat nou weer uit :Z)

Tis hier geen 10 Voor Taal website

Stoer T.net crew lidje

Verwijderd

IK wacht op de ATi Radeon II
...

2D kwaliteit slecht? neem een ATi dan ga je kwijlen.

i've spoken.

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 15:23 schreef marukiej het volgende:
IK wacht op de ATi Radeon II
...

2D kwaliteit slecht? neem een ATi dan ga je kwijlen.

i've spoken.
Niks mis met de Gf3 qua 2D vind ik hoor,gaat mij meer om de spellen en die draaien goed natuurlijk

• MGSNK
impulsje gaan we het hebben over spelfouten???
S*kkel:

Gebruikersnaam: Impulsje
Voornaam: M
Achternaam: V
E-mail adres: -
Aantal posts: 28
Gem. aantal posts/dag: 1
Geslacht: Man
Beroep:
Studierichting: Bouwkunde
Hobbies en interesses: lijkt me duifelijk
Signature: to be or no to be, that is your question?
Ondertitel: niet 'illegaal' maar parallel
Homepage: http://niet dus

lijkt me duifelijk????
hahahaha

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
2D van mij GeForce3 (Elsa) is ook dik in orde, doet niet onder voor een Radeon (tenminste niet in 1280*960 85Hz). En Impulsje, beetje flauw vind je niet ...

PC Specs

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 15:27 schreef MGSNK het volgende:
impulsje gaan we het hebben over spelfouten???
S*kkel:

Gebruikersnaam: Impulsje
Voornaam: M
Achternaam: V
E-mail adres: -
Aantal posts: 28
Gem. aantal posts/dag: 1
Geslacht: Man
Beroep:
Studierichting: Bouwkunde
Hobbies en interesses: lijkt me duifelijk
Signature: to be or no to be, that is your question?
Ondertitel: niet 'illegaal' maar parallel
Homepage: http://niet dus

lijkt me duifelijk????
hahahaha
OH NERD

dit is geen spelfout, dit is een TIEP-VOUT.
welke letter zit er rechts naast de D ?

JUIST! de f , jonge jonge, vieze mierenneuker, denkt dat ie slim\leuk is :r :r :r :r :r

sukkol

• frennek
Ik moet geen geflame in mijn topic. En een typ foutje boeit mij echt niet. Mijn Nederlands is ook niet al te best en ik haat het ook als ik daar op wordt gewezen. Ik zoek hier een antwoord op mijn vraag, geen geflame over een spelling fout.

• Dr.Q
  • Laatst online: 18-07 16:21
wat dacht je dan van die nieuwe gainward MX, -----> 3.5ns <------- SDR-Sdram niet te zuinig man! check tom's hardware maar es..

pfff die gf3 van mij heeft 3.8ns, niet normaal man, 3.5 ns.... ajajajaj... :P

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• YMGV4LIFE
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 09:10
Hallo allemaal, ik ga een nieuwe comp kopen en ook daar moet een nieuwe videokaart in nu heb ik heel wat afgesnuffeld en denk dat ik de nieuwe MSI geforce 3 kaart koop omdat hier een optie op zit voor tv in en tv out zit er standaard niet op maar kal als extra gekocht worden en omdat ik ook een MSI mobo koop denk ik dat dit wel goed met elkaar werkt

If you're my dog. I shaved his ass and teach him to walk backwards!

• Bomberman
MSI is wel een goed kaartje ja, vooral de '2e' versie (met coole zilveren heatsinks). Dat ie video-in heeft is ook mooi meegenomen, dat hebben er niet veel :) .

PC Specs

• frennek
Op zaterdag 07 juli 2001 18:37 schreef YMGV4LIFE het volgende:
Hallo allemaal, ik ga een nieuwe comp kopen en ook daar moet een nieuwe videokaart in nu heb ik heel wat afgesnuffeld en denk dat ik de nieuwe MSI geforce 3 kaart koop omdat hier een optie op zit voor tv in en tv out zit er standaard niet op maar kal als extra gekocht worden en omdat ik ook een MSI mobo koop denk ik dat dit wel goed met elkaar werkt
Ja, dat dacht ik ook met mijn kaart, maar ik heb alleen maar probs ermee. Ik kan dus ook geen AGP 4X gebruiken, omdat het te onstabiel was enzo. Dus het haalt echt niks uit hoor. En ik had wel eens gelezen dat een Abit moederbord niet eens een Abit GeForce 2 MX ondersteunde :? . Ik weet het laatste niet zeker, maar ik heb het wel eens gehoord. Maar je moet gewoon de kaart nemen die het best bij je past. Die van mij moet een laag NS geheugen hebben en niet teveel rotzooi hebben. Verder moet de layout van de kaart er ook goed uitzien.

• Bomberman
Het maakt idd niet veel uit welk merk je kiest, ze zijn (itt 'vroeger') bijna allemaal identiek. Er zullen echt geen kaarten tussen zitten die niet of niet goed werken. Over het geheugen, das allemaal 3.8ns als het goed is.

PC Specs

• FMS
  • Niet online

FMS

Welke G3?

Mensen die geen G3 zeggen alleen maar wat. ze hebben iets gelezen , mensen die wel een G3 vinden dat Hun merk het beste is. je moet zelf reviews lezen en goed na denken.

Ik heb zelf met de Hercules, Leadtek, en Gainward gewerkt. Ik heb ze niet gekocht maar ik mocht met ze testen en Oc.

Hercules was gewoon super goed, en zeer goed te oc. en de heatsink op de coolers zijn zeer goed.

Gainward nou nee, je kunt maar hopen dat je een golden samle krijgt, gewoon te veel geld betalen voor iets dat je goedkoper kunt krijgen.

Leadtek die heb ik zelf all paar maanden, ik heb zelf dat ding op 250.555 oc, met extra cooling. zonder gaat ie wel tot 240/535.

van ASUS moet je maar ook nix hebben, ik heb zelf niet de asus gebruikt maar ik weet, dat die asus slechte bios drivers heeft.

dan hebben we nog MSI, die wil je natuurlijk niet. en visontek, dat lijk mij interessant.

dus als ik jou was zou ik of een leadtek / visontek nemen.

en je moet zeker een nieuw CPU nemen, je moet die G3 niet gaan mishandelen met een 700tb. ;)

• frennek
Maar je hebt zelf Visiontek niet geprobeerd? Zo nee, hoe weet je dan dat het interessant is?

• Bomberman
Op zaterdag 07 juli 2001 19:38 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Maar je hebt zelf Visiontek niet geprobeerd? Zo nee, hoe weet je dan dat het interessant is?
Ja die snap ik ook niet. Plus Elsa = VisionTek dus waarom de Elsa niet (die ik mis in het verhaal btw, net als Creative). De Asus hoor ik ook een hoop goede verhalen over .. en waarom wil je MSI niet? Toelichting zou wel makkelijk zijn.

PC Specs

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
Uhm, als je die kaart lang wilt hebben, dan zou ik een Elsa nemen...6jaar garantie.

Zoek zoek>>vind vind...
Geforce3 videokaarten shootout

Linda

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 19:49
Op zaterdag 07 juli 2001 13:47 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:

[..]

Ook haal ik maar 1800 3D Marks met 3D Mark2001. Kijk dat noem ik nou brak.

Maar goed.

Neem de Elsa Gladiac 920 GeForce III...geen extra dingen waar je geen ene zak aan hebt, maar gewoon een pure GF3. :D
you talk like shit.

• Mister_X
Op zaterdag 07 juli 2001 14:10 schreef AlPha.BeYoNdeR het volgende:

[..]

Dat heb je verkeerd.

Als je eens goed naar de reviews (waaronder op Tomshardware heb gekeken) is het duidelijk, dat een 600 MHz of een 1,2 GHz Thunderbird bijna niks uitmaken qua performance.

Koop nou maar gewoon een GF3, en wacht dan totdat de 1,6 GHz Palomino er is. Dan kan je volgend jaar gaan kijken voor een Radeon 2.

( p.s. En ja...ik denk te makkelijk over geld uitgeven :P , maar ik kan het tenminste gelukkig)
het ligt eraan hoe, van pappie? of werk je, like moi

• Mister_X
Op zaterdag 07 juli 2001 15:19 schreef Impulsje het volgende:
MSNGK ---> 13:58
[..]

Maar blijkbaar niet tot correct gebruik van onze moedertaal.

nadenken leidt tot ...
eh, tja, zeg dan nix.

• FMS
  • Niet online

FMS

Op zaterdag 07 juli 2001 19:38 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Visiontek is interessant omdat ie heel goed te oc is (maar dat heb ik alleen gehoord)

PS elsa nix mis mee, heel goed maar kan niet tippen aan hercules of leadtek, sorry dude

PS, msi, give me a break, geef mij een goed reden waarom je een msi boven een leadtek moet nemen, en vertel ik jou waarom MIS niet goed is.

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 08:53

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zaterdag 07 juli 2001 13:41 schreef het_beest het volgende:
Hij vindt van niet, ik ook niet. Das een mening, en niet een feit ;)

GF3 lijkt me een veilige maar dure investering..

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

doe je toch iets goed verkeerd hoor..

met mijn celeron 500 (Die dik trager is als jouw cpu) haal ik rond de 2000 punten in 3dmark 2001... je hebt gewoon de verkeerde drivers geinstalleerd.. that's all.

of een geforce2 mx Quake3 op 1600x1200x32 trekt op een acceptabele framerate weet ik niet, maar bij mij draaid alles heel soepel op 1024x768x32 met alles op z'n hoogst.

• FMS
  • Niet online

FMS

bekijk het zo: Welke van die fabrikanten maken videokaarten het langst?

Ik heb het hier over Pro3d kaarten.

MSI nou nee, ASUS 5-6 jaar, hercules ik hoef niks te zeggen hercules reputatie zegt genoeg , else-visontek das een fabriek die goed bezig is met videokaarten dus in ieder gaval altijd goed en leadtek, die maken al sins 84 Professioneel 3d kaarten.

PS je moet zelf weten wat je doet, kan mij worst wezen wat je neemt. :z

• frennek
Op zaterdag 07 juli 2001 20:10 schreef Techwarrior het volgende:
doe je toch iets goed verkeerd hoor..

met mijn celeron 500 (Die dik trager is als jouw cpu) haal ik rond de 2000 punten in 3dmark 2001... je hebt gewoon de verkeerde drivers geinstalleerd.. that's all.

of een geforce2 mx Quake3 op 1600x1200x32 trekt op een acceptabele framerate weet ik niet, maar bij mij draaid alles heel soepel op 1024x768x32 met alles op z'n hoogst.
Ik heb teneerste mijn 3D mark score niet neergezet. En mijn belangrijkste reden was niet dat de GeForce 2 MX langzaam is, maar dat hij bij mij klote is. En ik vind het het niet waard om nou weer een GeForce 2 MX te kopen. Ik wil van de budget kaarten af. En ik heb de nieuwste drivers voor mijn kaart geinstald. En een GeForce 2 MX op 1600*1200*32 in Quake 3? Nou, liever niet. Ik heb nog nooit een GeForce 2 MX gezien op 1600*1200*32 in Quake 3. Een GeForce 2 MX moet je gewoon lekker op 16 Bit zetten. Zijn ze veel beter in.

• frennek
Ik heb effe zitten kijken op de pricewatch en mijn keuze moet nu vallen tussen: Elsa, Gainward en Leadtek. De Hercules is veelte duur, netzoals de MSI. De Asus is ook niet de goedkoopste. Verder wil ik geen goedkope rotzooi van powercolor. Maar de golden sample van Gainward is niet eens zo duur als ik het zo bekijk.

• FMS
  • Niet online

FMS

neem die leadtek. niet zo zeiken

Verwijderd

Gewoon de Leadtek strakke kaart

• frennek
Het is een uitgave van rond de 1000 gulden, dus ik wil toch wel veel zekerheid. Ik zit er toch wel een tijdje aan vast, dus pluis ik het allemaal goed uit.

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 22:16 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
Het is een uitgave van rond de 1000 gulden, dus ik wil toch wel veel zekerheid. Ik zit er toch wel een tijdje aan vast, dus pluis ik het allemaal goed uit.
Wat vind je nou van een Leadtek dan,of van Asus of andere merken,wat staat je aan en wat niet ???

Wat wil je wel hebben en wat niet??

• frennek
De eisen zijn:
1. Goed overklokbaar
2. Niet de duurste
3. Weinig probs

Maar ik denk bijna wel zeker dat ik voor die leadtek ga. Ziet er allemaal goed uit. Dan nog effe mijn moeder overhalen dat ik geld van mij bankrekening moet halen :( . Dat zal moeilijk gaan.

• FMS
  • Niet online

FMS

goed, kijk wel goed dat je geen A3 stepping krijg want die zijn nog te koop.

• Bomberman
Als je daar bang voor bent een Elsa nemen, die zijn allemaal A5. Creative waarschijnlijk ook, die kaart is net pas uit. Waarom overweeg je die niet eigenlijk? Kost 'maar' 999,- ...

Goed overclockbaar als eis is trouwens onzin, daar valt namelijk niets over te zeggen.

PC Specs

Verwijderd

Mijn Leadtek is ook A5 als ie A3 is gewoon terugbrengen,die kaarten zijn niet voor de consumenten,effe testen met powerstrip en je weet genoeg

• frennek
Maar wat is nou het verschil tussen een Creative en een Leadtek. Want het verschilt 100 gulden in prijs.

• MGSNK
Op zaterdag 07 juli 2001 16:28 schreef Limited het volgende:

OH NERD

dit is geen spelfout, dit is een TIEP-VOUT.
welke letter zit er rechts naast de D ?

JUIST! de f , jonge jonge, vieze mierenneuker, denkt dat ie slim\leuk is :r :r :r :r :r

sukkol
Ik laat me de les niet voorlezen door sukkeltjes die sinds kort bij ons forum aangesloten staan :Z zeker niet als ze hier pas een maand zijn.

• frennek
Maar ik heb nog geen antwoord op mijn vraag 2 posts hierboven.

• Bomberman
Een beetje moeite doen kan toch geen kwaad, gewoon ff op de Creative site kijken.

PC Specs

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 22:33 schreef -[=SARGE=]- het volgende:
De eisen zijn:
1. Goed overklokbaar De Elsa Gladiac 920
2. Niet de duurste De Elsa Gladiac 920 :) (800 mark in duitsland)
3. Weinig probs Daarvoor moet je niet echt bij de merken zijn, maar gewoon een goede detonator.

Oja, bij bijna alle GF3 vergelijkingen kwam de Elsa als beste overklokker uit de bus.

• frennek
Op zondag 08 juli 2001 16:08 schreef iefje het volgende:

[..]
Ik vond de Elsa ook zo aantrekkelijk door de mooie lay out, mooie kleur en 6 jaar garantie :9~ . En dat hij goed is over te klokken is heel mooi :D .

Verwijderd

Elsa is zo fucking moeilijk verkrijgbaar,bij Queen systems die volgens mij de goedkoopste is moet je hem absoluut niet bestellen,die heeft er geen een,en besteld ze ook ni voor je(hij zegt van wel)

QUEEN SYSTEMS IS DE SLECHTSTE ONLINE SHOP

Ik wou dus eerst ook de Elsa halen,maar ben nu uiterst gelukkig met mijn leadtek

edit:

Mog ik niet zeggen

• frennek
Bij www.prijsindex.net:

1. Gistron Elsa Gladiac 920, 64MB, TV-out 1049.00
2. Breet Computers Elsa Gladiac 920 Geforce 3 tv-out, oem 1075.00
3. Computerland Elsa Gladiac 920 Geforce3 64Mb +tvout 1106.00
4. Xenon Webstore Elsa Gladiac 920 32 Mb TV-Out (oem) 1145.00
5. MrComputer Elsa Gladiac 920 GeForce3, 64Mb retail 1165.01
6. CompTech World Elsa Gladiac 920 Geforce 3 64MB DDR Bulk 1169.00
7. Homeshop Productions ELSA GLADIAC 920 GTS3 64MB DDR 3,8Ns, AGP met TV-Out, Retail 1175.00
8. Computerwinkel.com Elsa Gladiac 920 GeForce3 64MB TV-Out 1179.00
9. Computer Discount Center Elsa Gladiac 920 64Mb AGP + TV-out 1219.00
10. SWW Computer Elsa Gladiac 920 GF3 64Mb TV-Out Retail 1230.00
11. MOC Systems Automatisering ELSA GLADIAC 920 GF3 TV-OUT 32MB AGP OEM 6 JAAR GARANTIE

• frennek
En bij de pricewatch van Tweakers.net staan ook 12 winkels die de retail verkopen (11 min Queen systems).
Pagina: 1