USB 3.0 stick wordt niet herkend door USB 3.0 poort

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• qntr0l
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-12 12:24
Mijn vraag
Mijn USB 3.0 stick (Sandisk 128gb pricewatch: Sandisk Ultra Fit 128GB Zwart) die ik voor mijn Macbook Pro 2017 (product: Apple MacBook Pro 2017 13,3") heb gekocht werkt niet in combinatie met het bijgekochte originele Apple verloopje. Ook in mijn Windows PC (windows 10) werkt het stickje alleen in een 2.0 poort, wanneer ik 'm in een 3.0 USB poort stop werkt deze niet.

Iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Zie bovenstaand

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Zowel op Windows als op Mac geprobeerd. op Windows wordt de stick ook niet in apparaatbeheer zichtbaar in een 3.0 poort.

Alle reacties

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:57
Staat de stick ook helemaal niet in Schijfhulpprogramma op je Mac?

• qntr0l
Nee, daar staat die ook niet..

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je hetzelfde probleem met een andere stick? Klinkt alsof 't ding gewoon stuk is namelijk.

• qntr0l
Nee, andere sticks werken prima. Wat ik apart vind is dat 'ie het wel op een 2.0 poort doet. Voordat ik er mee terug naar de winkel ga wil ik graag weten of ik alles gedaan heb wat kon om de stick werkend te krijgen.

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-12 22:41
Als andere usb 3.0 apparaten wel werken op je usb 3.0 poorten en je hebt hem op verschillende apparaten getest lijkt me dit "gewoon" een defect van de usb stick.
Ik zou niet weten wat je nog meer zou kunnen testen.

Wel raar dat usb 2.0 wel werkt, er lijkt iets stuk te zijn in het usb 3.0 gedeelte van de usb stick.

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

• qntr0l
Bleek inderdaad dat het stickje defect in verpakking zat. Thanks voor de hulp :-).
Pagina: 1