Ik heb een probleem waar ik, ook na zoeken op deze site, helaas niet uit kom.
Het is als volgt, ik draai een thuisserver en had een domeinnaam bij TransIP, mijnpagina1.nl, aangemaakt.
Deze verwees ik via de A entry naar mijn ip adres en dat werkte prima.
Nu heb ik een tweede domeinnaam, mijnpagina2.nl, aangemaakt, en naar dezelfde IP verwezen.
Wanneer ik in de browser naar mijnpagina2.nl ging, redirecte deze mij naar mijnpagina1.nl.
Echter wil ik graag dat mijnpagina2 in de URL balk blijft staan.
Nu heb ik de DNS entries van mijnpagina1 helemaal verwijderd.
Echter, als ik nu naar mijnpagina2.nl ga, verwijst deze nog steeds naar mijnpagina1.nl en die doet dus niks meer.
Voor zover ik het begrijp kan dit iets te maken hebben met reverse DNS?
Ik heb geprobeerd browser cache te legen en te wachten (24 uur) maar ik krijg mijnpagina2.nl niet meer naar mijn server IP verwezen.
Daar komt nog bij dat de IP invoeren in de adresbalk naar mijnpagina1.nl leidt, en die geeft een DNS error.
Is er iemand die weet wat ik hier fout doe?
Het is als volgt, ik draai een thuisserver en had een domeinnaam bij TransIP, mijnpagina1.nl, aangemaakt.
Deze verwees ik via de A entry naar mijn ip adres en dat werkte prima.
Nu heb ik een tweede domeinnaam, mijnpagina2.nl, aangemaakt, en naar dezelfde IP verwezen.
Wanneer ik in de browser naar mijnpagina2.nl ging, redirecte deze mij naar mijnpagina1.nl.
Echter wil ik graag dat mijnpagina2 in de URL balk blijft staan.
Nu heb ik de DNS entries van mijnpagina1 helemaal verwijderd.
Echter, als ik nu naar mijnpagina2.nl ga, verwijst deze nog steeds naar mijnpagina1.nl en die doet dus niks meer.
Voor zover ik het begrijp kan dit iets te maken hebben met reverse DNS?
Ik heb geprobeerd browser cache te legen en te wachten (24 uur) maar ik krijg mijnpagina2.nl niet meer naar mijn server IP verwezen.
Daar komt nog bij dat de IP invoeren in de adresbalk naar mijnpagina1.nl leidt, en die geeft een DNS error.
Is er iemand die weet wat ik hier fout doe?
[ Voor 0% gewijzigd door Sjef_Arie op 16-07-2017 14:14 . Reden: Ik haalde zelf 1 en 2 door elkaar ]