Ik heb bij UT steeds een critical error. Dit is echt vreselijk irri. Hebben julie daar nooit last van, en weet je hoe je dat moet verhelpen ?? Zeg het dan ff.
TNX
TNX
Verwijderd
Damn, normaal zeg ik er niets van maar dit is IMHO wel een erg onnozele post.Op zaterdag 07 juli 2001 13:37 schreef TheGladiator het volgende:
Quake 3 rules... alhoewel de screenshots van Unreal 2 er wel heel mooi uitzien. Ik wacht met smart...
Ohoh... een op zijn teentjes getrapte UT fan... RENNEN!Op zaterdag 07 juli 2001 13:41 schreef sewer het volgende:
[..]
blaat
Beetje maar.., dit mag nog NETOp zaterdag 07 juli 2001 14:01 schreef ChaosKnight het volgende:
Gaat dit niet een beetje off topic?
dunno
Verwijderd
Verwijderd
Ik bedoelde met "Quake 3 rules" dat ik vind dat hij beter loopt dan Unreal. Bij mij gaf Unreal ook problemen terwijl ik dit bij Quake nog nooit heb gehad.Op zaterdag 07 juli 2001 13:41 schreef sewer het volgende:
[..]
Damn, normaal zeg ik er niets van maar dit is IMHO wel een erg onnozele post.
Quake 3 rules? That's it? Hoef je verder geen uitleg te geven waarom, omdat het zo duidelijk is voor iedereen?
Oh, en je wacht met smart op Unreal 2? Tjonge, wat ben ik blij om deze nuttige informatie. Nou is me alles opeens een heel stuk duidelijker.
Maar zou je toch nog even kunnen uitleggen wat Q3 en Unreal 2 in godsnaam te maken heeft met de critical error in unreal? En hoe jouw bijdrage ook maar enig nut kan zijn voor een willekeurig participant van deze thread?
Sewer, laat hem lekker hey, ik had wel van jou verw8 met 360+ posts dat je dat soort onzin wel over je heen zou laten gaan. Maarja, beetje jammer.Op zaterdag 07 juli 2001 13:41 schreef sewer het volgende:
[..]
Damn, normaal zeg ik er niets van maar dit is IMHO wel een erg onnozele post.
Quake 3 rules? That's it? Hoef je verder geen uitleg te geven waarom, omdat het zo duidelijk is voor iedereen?
Oh, en je wacht met smart op Unreal 2? Tjonge, wat ben ik blij om deze nuttige informatie. Nou is me alles opeens een heel stuk duidelijker.
Maar zou je toch nog even kunnen uitleggen wat Q3 en Unreal 2 in godsnaam te maken heeft met de critical error in unreal? En hoe jouw bijdrage ook maar enig nut kan zijn voor een willekeurig participant van deze thread?
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq