Toon posts:

Critical error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij UT steeds een critical error. Dit is echt vreselijk irri. Hebben julie daar nooit last van, en weet je hoe je dat moet verhelpen ?? Zeg het dan ff.

TNX

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Jap, dat ligt aan UT zelf, en je kan er nix aan doen meestal...
Dat en omdat quake3 beter loopt zijn de redenen waarom ik q3 beter vind, die crasht nooit namelijk.

Steam

Verwijderd

Quake 3 rules... alhoewel de screenshots van Unreal 2 er wel heel mooi uitzien. Ik wacht met smart...

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:50
Op zaterdag 07 juli 2001 13:37 schreef TheGladiator het volgende:
Quake 3 rules... alhoewel de screenshots van Unreal 2 er wel heel mooi uitzien. Ik wacht met smart...
Damn, normaal zeg ik er niets van maar dit is IMHO wel een erg onnozele post.

Quake 3 rules? That's it? Hoef je verder geen uitleg te geven waarom, omdat het zo duidelijk is voor iedereen?

Oh, en je wacht met smart op Unreal 2? Tjonge, wat ben ik blij om deze nuttige informatie. Nou is me alles opeens een heel stuk duidelijker.

Maar zou je toch nog even kunnen uitleggen wat Q3 en Unreal 2 in godsnaam te maken heeft met de critical error in unreal? En hoe jouw bijdrage ook maar enig nut kan zijn voor een willekeurig participant van deze thread?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op zaterdag 07 juli 2001 13:41 schreef sewer het volgende:

[..]
blaat :D
Ohoh... een op zijn teentjes getrapte UT fan... RENNEN! :P

Steam

Verwijderd

Gaat dit niet een beetje off topic?

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Op zaterdag 07 juli 2001 14:01 schreef ChaosKnight het volgende:
Gaat dit niet een beetje off topic?
Beetje maar.., dit mag nog NET

dunno

Verwijderd

Ja, ik krijg de laatste tijd heel veel critical errors,het vreemde is,soms moet ik me pc opnieuw opstarten voordat ie het weer doet.Soms moet ik gewoon ff wachten en start hij gewoon weer op.Ik weet niet wat het is maar het zal wel weer een onstabiele versie van chcp zijn

Ena ls hij steeds dezelfde critical error blijft geven > Reinstall UT

Verwijderd

[..]

Quake 3 rules? That's it? Hoef je verder geen uitleg te geven waarom, omdat het zo duidelijk is voor iedereen?

Oh, en je wacht met smart op Unreal 2? Tjonge, wat ben ik blij om deze nuttige informatie. Nou is me alles opeens een heel stuk duidelijker.

Maar zou je toch nog even kunnen uitleggen wat Q3 en Unreal 2 in godsnaam te maken heeft met de critical error in unreal? En hoe jouw bijdrage ook maar enig nut kan zijn voor een willekeurig participant van deze thread?
Ik bedoelde met "Quake 3 rules" dat ik vind dat hij beter loopt dan Unreal. Bij mij gaf Unreal ook problemen terwijl ik dit bij Quake nog nooit heb gehad.

En ik wou even laten weten dat er een nieuwe Unreal aankomt en dat die er mooi uitziet.

Inderdaad, ik heb geen oplossing voor zijn probleem. Het was meer een reply op de reply boven de mijne.

Jammer voor jou dat je zo flipt. Denk aan je hart joh. :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-02 09:15

[..]

Sewer, laat hem lekker hey, ik had wel van jou verw8 met 360+ posts dat je dat soort onzin wel over je heen zou laten gaan. Maarja, beetje jammer.

Greetingz,

Verwijderd

Ik, AKA JamSper (ph34r me :P ) heb er ook last van gehad, nadat ik van 12*110 naar 13*103 ging was het over, geheugenprobleem dus..
(UT slokt in win2k de volle 512 mb...)
Pagina: 1