Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een aantal maanden een Samsung Galaxy S7 Edge. Niets aan de hand, alles goed gelukt en prima/foutloos in gebruik

Onlangs kreeg ik weer eens een verzoek van Microsoft om op mijn Office365 exchangeaccount mijn password te veranderen. Netjes gedaan, maar toen begonnen de problemen! NB. Overigens is het goed om te vermelden dat rond die tijd ook Samsung met een telefoonupdate kwam (weet niet of dat er mee te maken heeft).

Maar goed...alles netjes uitgevoerd, toen plotseling mijn map Verzonden items in mijn Samsung emailapp niet meer goed functioneerde! Sommige emails ziet-ie wel, andere niet. En als je bovendien op je telefoon een email maakt, dan wordt deze WEL verstuurd, maar wordt NIET getoond in de map Verzonden items. Als ik hetzelfde doe op mijn PC, zie ik de email WEL in de map Verzonden items op mijn telefoon!

Ik heb werkelijk alles geprobeerd. Vele telefoontjes naar Microsoft, herhaalde exchange accountinstallaties, mijn hele telefoon opnieuw geinstalleerd...het probleem blijft!

Het bizarre is dat ik meer exchange accounts heb (mijn werk) en ook een Gmail account. En ook in die gevallen laat de map Verzonden itmes GEEN email zien als ik die vanaf mijn telefoon verstuur!

Is er een probleem met de Samsung emailapp??? Hebben ze een fout bij de laatste update gemaakt? Is het een Microsoft probleem (zo ja, waarom gaat het met mijn Gmail account dan ook fout en ook met het exchangeaccount van mijn werk?).

Ik word er hopeloos van! Wie kan mij helpen!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Microsoft OWA app gebruiken. Bespaart een hoop ergenis.

Ik heb het al vaker fout zien gaan met exchange mailboxen in de Samsung client.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind de samsung client veel fijner. Maar je hebt (dus) geen oplossing?

Overigens is er nog iets te vermelden: Als je in de app van samsung kijkt op het overzicht van de mappen zie je WEL het juiste AANTAL emails...maar dus niet de emails (op een paar na)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:49:
Ik vind de samsung client veel fijner. Maar je hebt (dus) geen oplossing?
Jawel de OWA app, jij vind die niet fijn en dat mag natuurlijk maar het blijft een oplossing :)

Samsung mail client en exchange zie ik wel vaker fout gaan zonder aanwijsbare reden bij klanten. Dus als het wachtwoord en de login goed zijn en autodiscover goed is ingericht dan zoeken we niet meer verder tegenwoordig.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vreemd antwoord. Bij tienduizenden mensen werkt het wel...en bij mij dus niet en dan moet ik daar maar mee leven???