Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 22:08
Hallo Tweakers,

Normaal geef ik juist antwoorden op vragen in dit gedeelte van het forum, vandaag heb ik er zelf een.

Voor een vriend heb ik hier thuis een HTC Desire Eye liggen die écht enorm traag is. het duurt 2-4 seconden voordat je visueel feedback krijgt op wat je doet. Zo erg had ik het nog nooit meegemaakt. Fabrieksinstellingen had de vriend al geprobeerd en dat gaf 0 verbetering.
Afijn, ik zou wel even een ander rommetje installeren.

Na mezelf beetje ingelezen te hebben heb ik de bootloader unlocked, TWRP geinstalleerd.. En daar kwam ik al iets raars tegen. Zelfs TWRP was al net zo traag. Tjaa, dan hoef ik ook geen andere ROM meer te installeren.. Het probleem zit dieper. Hier houd het voor mij aardig op, want als het niet softwarerelated (of eigenlijk ROM-related is), kan ik er al niks mee...
Toch maar de ROM geinstalleerd in het gevalletje nu-we-er-toch-zijn. ROM opgestart en zoals verwacht.. trager dan m'n oma in een rollator. Maar, toen ik een beetje ging spelen (lees: me ergeren aan die trage zooi) merkte ik dat de telefoon wel snel reageert, maar het scherm niet. Elke keer als ik op een knop op de navigatiebalk klik, reageert de trilmotor direct, maar het scherm pas na seconden. Het moet dus of iets met de GPU of het scherm te maken hebben. Nogmaals; hier houdt het voor mij echt op.

Iemand die hier ideeën over heeft?

ps: Het scherm heeft een klein barstje. Natuurlijk zocht ik daar niks achter, maar nu ik weet dat de kans groot is dat het aan het scherm ligt, vertel ik het er toch even bij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Nu online

Donstil

Grab them by the 🐈.

quote:
LoeWn schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:24:
ps: Het scherm heeft een klein barstje. Natuurlijk zocht ik daar niks achter, maar nu ik weet dat de kans groot is dat het aan het scherm ligt, vertel ik het er toch even bij.
Waarom zocht je daar "natuurlijk" niets achter? Zou best kunnen dat de problemen hieruit voort komen. Ik heb de vreemdste dingen gezien met nog werkende gebarsten schermen.

Als het scherm goedkoop te krijgen is zou ik dat proberen, is dat niet zo dan is het jammer maar helaas ben ik bang.

Donstil wijzigde deze reactie 16-07-2017 11:36 (3%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True