1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
als je een stand allone dvd speler koopt kun je die toch gewoon op je tv aansluiten? veel beter beeld
Dat bestaat wel, van Sitecom geloof ik.
Maar het beeld is slechter dan met een pci kaart in je PC.
Maar het beeld is slechter dan met een pci kaart in je PC.
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Verwijderd
Zou een USB poort niet te langzaam zijn voor een DVD film ? Ik denk dat je met zo'n PCMIA kaartje, of hoe die dingen ook heten verder zal komen dan met USB. Of zijn die PCMIA kaartjes nog langzamer dan usb ?
Heb ik al in de woonkamer, maar er bestaat dan ook nog een pappa die verslaaft is aan sport, waardoor je dvd uurtjes aanzienlijk slinken.Op zaterdag 07 juli 2001 13:21 schreef ViolatoR het volgende:
als je een stand allone dvd speler koopt kun je die toch gewoon op je tv aansluiten? veel beter beeld
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Het video-signaal kun je natuurlijk capturen met een WinTV USB kaart ozdat je het vervolgens via de PC op je monitor kunt bekijken.
Maar zou het niet handiger zijn om het 15kHz video-signaal om te zetten naar een 31kHz VGA signaal zodat je de DVD-speler direct op de monitor aan kunt sluiten. Dat soort kaartjes waren enkele jaren geleden o.a. te koop voor de niet-cybergraphics AMIGA's, maar waren toendertijd (nog) wel vrij duur.
Maar zou het niet handiger zijn om het 15kHz video-signaal om te zetten naar een 31kHz VGA signaal zodat je de DVD-speler direct op de monitor aan kunt sluiten. Dat soort kaartjes waren enkele jaren geleden o.a. te koop voor de niet-cybergraphics AMIGA's, maar waren toendertijd (nog) wel vrij duur.
probeer een lenco tvkaartje, 80 piek en prima beeld, goede ondersteuning, oa te koop bij kijkshop
arjan is dat een usb dingetje, want ik heb wel een laptop he!
Pagina: 1