Dag allemaal,
graag jullie hulp over mijn samenstelling. Ik vraag me af, of alle onderdelen goed bij elkaar passen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Op basis van mijn wensenlijst. Er zit nog wat extra in het budget. Dus aanvullingen zijn welkom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel heel erg over de videokaart. GTX 1070 of GTX 1080 en hoeveel geheugen en dan nog welk type.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk ASUS spreekt me gewoon erg aan. Het lijkt me goed om moederbord en videokaart van hetzelfde merk te hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bijzondere wensen
Ga je overklokken?
Nog geen idee. Als dit niet te moeilijk is, wel.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over mijn samenstelling. Past dit goed bij elkaar of is een aanpassing beter. Er is nog ruimte in het budget.
graag jullie hulp over mijn samenstelling. Ik vraag me af, of alle onderdelen goed bij elkaar passen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hoofdzakelijk gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Op basis van mijn wensenlijst. Er zit nog wat extra in het budget. Dus aanvullingen zijn welkom.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, alles nieuw
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik twijfel heel erg over de videokaart. GTX 1070 of GTX 1080 en hoeveel geheugen en dan nog welk type.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk ASUS spreekt me gewoon erg aan. Het lijkt me goed om moederbord en videokaart van hetzelfde merk te hebben.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen bijzondere wensen
Ga je overklokken?
Nog geen idee. Als dit niet te moeilijk is, wel.
Wat verwacht je van ons?
Graag advies over mijn samenstelling. Past dit goed bij elkaar of is een aanpassing beter. Er is nog ruimte in het budget.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 234,50 | € 234,50 |
1 | Asus ROG Strix Z270F Gaming | € 182,95 | € 182,95 |
1 | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 OC edition 8GB (11Gbps) | € 729,- | € 729,- |
1 | Corsair Carbide Clear 400C Zwart | € 86,99 | € 86,99 |
1 | Cryorig H7 | € 34,- | € 34,- |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C8G4D30AETA | € 125,- | € 125,- |
1 | Corsair TX650M V2 | € 84,49 | € 84,49 |
1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 231,- | € 231,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.707,93 |