Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• tessa2017
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 15-07-2017
Beste,

Help mij afstuderen!

Heb jij al eerder een huis verkocht of zit je nu midden in het proces van de verkoop van je huis? Dan ben ik op zoek naar jou!
Voor mijn scriptie doe ik onderzoek in de makelaardij. Door middel van deze enquête wil ik meer inzicht krijgen in het beslissingsproces van de particulier voor een makelaar.
Door deze enquête in te vullen zal je mij enorm helpen met afstuderen. Het kost slechts drie minuutjes van je tijd.
Alvast ontzettend bedankt!!

Link naar enquête: *knip*

NMe wijzigde deze reactie 15-07-2017 22:40 (6%)

• NMe
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 03:04

NMe

Admin Devschuur®

Quia Ego Sic Dico.

En nu is het afgelopen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Microsoft Xbox One S All-Digital Edition LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True