Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga voornamelijk gamen (CSGO, Overwatch (Liefst op 144hz 1080p) en coden in Visual Studio en Unity.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1000 (zonder beeldscherm)
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
n.v.t.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil later nog m'n video kaart makkelijk kunnen upgraden. Ik zat te kijken naar de BBG van juli, maar dat was een mini itx build. Ik denk dat het toch wel handiger is als ik een midi-tower build aanschaf (ivm video-kaart groote)
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies over kast grootte en de build overt het algemeen.
Build tot nu toe:
Ik ga voornamelijk gamen (CSGO, Overwatch (Liefst op 144hz 1080p) en coden in Visual Studio en Unity.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1000 (zonder beeldscherm)
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
1100
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
n.v.t.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil later nog m'n video kaart makkelijk kunnen upgraden. Ik zat te kijken naar de BBG van juli, maar dat was een mini itx build. Ik denk dat het toch wel handiger is als ik een midi-tower build aanschaf (ivm video-kaart groote)
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Advies over kast grootte en de build overt het algemeen.
Build tot nu toe:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 213,95 | € 213,95 |
| 1 | ASRock AB350M-HDV | € 72,50 | € 72,50 |
| 1 | Gigabyte Aorus GeForce GTX 1060 6G 9Gbps | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 133,95 | € 133,95 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 55,50 | € 55,50 |
| 1 | Crucial MX300 m.2 525GB | € 155,46 | € 155,46 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 980,36 | |