Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wifi netwerk springt om de haverklap naar geen toegang

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Mijn wifi springt om de haverklap( soms wel eens in de 10 minuten en soms helemaal niet) op ''geen internet toegang''. het enige wat ik dan hoef te doen om het probleem ''op te lossen'' is de wifi adapter van mijn laptop aan en uit zetten. hij verbind dan weer normaal met mijn netwerk maar na een paar minuten springt hij weer over naar geen internet toegang(met een gele uitroepteken) weet iemand hoe ik dit moet oplossen? ik word er helemal gek van. kan niet eens normaal een filmpje van 20 minuten kijken want dan valt hij soms wel 3x weg.

Ik heb niet zoveel verstand van laptops en dergelijke maar ik gebruik een asus tp500L laptop met een i7 cpu en 8gb werkgeheugen. grafische kaart is een nvidia geforce 840m. ik draai er win10 op en er zit 1tb aan hdd op en 24gb aan ssd.

Zelf heb ik andere wifi netwerken geprobeerd en daar ligt het niet aan, ook op school en bij anderen thuis doet zich probleem(soms wel in mindere mate) zich voor.

Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand dit voor mij zou kunnen oplossen aangezien ik de bon inmiddels kwijt ben en ik hem dus niet terug naar de mediamarkt kan sturen :P

Met vriendelijke groeten,

Loupang

Alle reacties

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd welke WiFi USB adapter heb je en, heb je daarbij op de website van de fabrikant gekeken voor een driver update voor deze adapter?

Verwijderd

Topicstarter
hey @ThaNetRunner

helaas heb ik niet zoveel verstand van dit soort dingen maar als ik op adapter klik krijg ik onder mijn netwerk Mediatek MT7630E 802.11bgn ik heb nog niet naar een driver update gekeken. waar kan ik dat doen?

iig bedankt voor je hulp,

Loupang

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Verwijderd Beetje Googlen toch :) / eigen inzet. maar goed zie hier

https://www.mediatek.com/.../mt7630#product-downloads

Maar, ik zie dat het een oudje is...

[ Voor 33% gewijzigd door Vorkie op 15-07-2017 14:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
@ThaNetRunner haha thnx, ik had wel gegoogled maar ik kwam zelf alweer op een andere site terecht dus toch maar goed dat ik het gevraagd heb xD.

Ik heb het inmiddels gedownload en het staat bij mij in het mapje downloads. Hoef ik er verder niks mee te doen of moet ik het nog uitpakken of iets?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Je moet de driver installeren, net zo als je destijds de driver voor je muis hebt geïnstalleerd
(Linkermuisknop werkt niet meer)

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Verwijderd

Topicstarter
@Brahiewahiewa sorry maar ik ben echt een leek:S bij die vorige ging die automatisch. nu staan er een rijtje bestanden in mijn download map. hoe moet ik deze nu installeren?

edit: ik heb al uitgevogeld hoe het werkt, ik ben hem nu aan het installeren, bedankt voor de hulp:P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2017 17:41 ]

Pagina: 1