Na het aansluiten van mijn H+ op mijn v3 en iiyama 404 (dmv pass-through kabel) ging mijn scherpe beeld verloren. (meer waas, 'vettere' fonts). Tenzij ik 75hz refresh rate draai (dit flikkert nog steeds). Hollywood's handleiding vermeld dat de grens van de H+ op 85hz refresh ligt. Heeft iemand nog tips om een scherper flikkervrij beeld te krijgen.
Dat ligt denk ik niet aan de kaart zelf, maar aan de doorluskabel. Ik heb hem bij mij er maar al vanaf gehaald, vanwege een vet spookbeeld dat de kabel gaf.
Zou het dan zin hebben om een after-market vga-> svhs kabel ertussen te zetten? Ik snap alleen niet waarom ze dan zo'n prutkabel erbij leveren. Welke haas loopt nou te flikkeren op 70 hz?
Volgens mij staat de refresh rate hier los van. Het is gewoon de kabel waarop bezuinigd is.
Ik moet ff het volgende opmerken:
Ik heb ook een Realmagic H+,
Mijn primaire VGA kaart is een Diamond StealthIII 32 MB, deze is doorgelust naar
een Guillemot Maxi Gamer 3D2 SLI (voodoo2)en
deze is op zijn beurt weer doorgelust naar
mijn Realmagic H+ decoder.
Ik heb geen flikkerend beeld en ik gebruik
de standaard kabel van Realmagic.
Om van Primair naar Voodoo2 SLI door te lussen gebruik ik de daimond doorluskabel.
Daar moet ik bij opmerken dat ik niet de
allerlaatste drivers voor mijn H+ gebruik
(ivm regiovrij maken)
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
suc6
Ik heb ook een Realmagic H+,
Mijn primaire VGA kaart is een Diamond StealthIII 32 MB, deze is doorgelust naar
een Guillemot Maxi Gamer 3D2 SLI (voodoo2)en
deze is op zijn beurt weer doorgelust naar
mijn Realmagic H+ decoder.
Ik heb geen flikkerend beeld en ik gebruik
de standaard kabel van Realmagic.
Om van Primair naar Voodoo2 SLI door te lussen gebruik ik de daimond doorluskabel.
Daar moet ik bij opmerken dat ik niet de
allerlaatste drivers voor mijn H+ gebruik
(ivm regiovrij maken)
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
suc6
Dare, do, gain - Intel G645 - 4 GB DDR3 - 500 GB - Radeon R7 240 2 Gb -DVD-RW - DVD/BR - W10-64 bit