Toon posts:

Beste omgaan met LG + Rail + Maxpackets

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb af en toe van die dagen dat ik in q3 iets van 50% raak rail (ra3) en af en toe gewoon iets van 15% :(
Nou is mijn vraag waar ik met de rail het beste op kan mikken, ik mik altijd op het midden van het lichaam, maar de laatste tijd (sinds kabel) heb ik weleens dat ik dwars door iemand heen schiet en dat ie toch niet geraakt word, maar je ziet echt dat de rail door hem heen gaat. Dit had ik met 56k nooit!

Verder met de LG ben ik altijd eerder af dan mijn tegenstander, terwijl ik offline juist altijd vet win van bijv Hunter Hardcore. Eerst kon ik dit verhalen op mijn hoge 56k ping, maar nu ping ik 20-35 en het gaat wel beter maar nog steeds niet zoals het hoort, iemand daar nog ideen over?

En met deze ping waar kan ik het beste bijc maxpackets etc etc opzetten, die heb ik namelijk ooit een keer voor 56k aangepast, maar aangezien ik de map continue backup als ik win opnieuw install dus nooit veranderd

Verwijderd

Topicstarter
Willen jullie je geheimpjes niet verklappen :P ;)

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 16:37 schreef funksngrooves het volgende:
Willen jullie je geheimpjes niet verklappen :P ;)
nah, we spelen geen vanilla q3 meer ;)

Verwijderd

rail is imo toch een zuigwapen dat ra3 totaal verpest. Rockets ownen :)

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 12:52
Verder met de LG ben ik altijd eerder af dan mijn tegenstander, terwijl ik offline juist altijd vet win van bijv Hunter Hardcore. Eerst kon ik dit verhalen op mijn hoge 56k ping, maar nu ping ik 20-35 en het gaat wel beter maar nog steeds niet zoals het hoort, iemand daar nog ideen over?
Yep dit viel mij ook op de laatste tijden maar ik denk dat ze iets met hun maxpackets en timenudge doen, wat ze daar mee doen weet ik niet :?
Weet iemand dit? bvd

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Cl_timenudge (negatief nr) voorspelt ie zeg maar waar de tegenstander staat op dat moment (dus timenudge -20 en je heb ping 40 is het zeg maar zo als ping 20) maar de tegenstanders bewegen een stuk minder smooth.. zelf speel ik met cl_timenudge "0". Je moet niet verder gaan dan -30 want dan word je minder goed raakbaar voor tegenstanders volgens mij.

Cl_maxpackets is de grote van de pakketen (bytes) die naar de server worden gestuurd.
Default is "30". Als je een beetje goede verbinding heb (kabel,Adsl) kan je em wel wat hoger zetten dab is meestal je aim wat stabieler. Cl_maxpackets niet hoger dan 100 en vooral niet lager dan 30 zetten.
Sommige lamers zetten op 20 of 15 omdat ze daardoor wat moeilijker raakbaar zijn. :)

Verwijderd

Topicstarter
Okay thanx a lot sickboy, op servers willen ze me namelijk nooit helpen :(

Waar zou je het met mijn ping opzetten :?
gemm zeg maar 35 op henslfuk (waar ik nu het meeste zit)

En btw sickboy aka sickboy15?

Verwijderd

Topicstarter
timenudge is trouwens nergens te vinden :?
gewoon in de console invoeren denk ik dus..

Verwijderd

Draaien ze nog steeds alleen maar ra3map1 op henslfuk?

Verwijderd

Topicstarter
Op die 2e server van henslfuk draaien ze geloof ik alle maps :)
Ik speel daar ook vaker dan op 1 alleen 2 is vaak leeg :(

Verwijderd

Ja was een tijdje geleden ook al zo. Ik werd die rail only maps snel zat dus ik speel al een tijdje geen ra3 meer.. Kijk railen met de ping die ik en veel andere hebben is niet zo moeilijk. Ik hoop dan ook dan Doom 3 niet van die rail-achtige wapens heeft. Maar meer de close combat van de originele doom heeft..

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12-02 12:07
Op zaterdag 07 juli 2001 21:52 schreef funksngrooves het volgende:
Okay thanx a lot sickboy, op servers willen ze me namelijk nooit helpen :(

Waar zou je het met mijn ping opzetten :?
gemm zeg maar 35 op henslfuk (waar ik nu het meeste zit)

En btw sickboy aka sickboy15?
Ik zou cl_timenudge op 0 zetten, Cl_maxpackets op 50 of hoger, en snaps 30 of hoger.
Je kan de dingen niet als je al in een game ben veranderen in ra3(is een Beveiliging want anders komen er weer lui die scriptjes hebben waardoor die instellingen steeds veranderen en dat ze dan onraakbaar worden :))
Dus bij het begin scherm van ra3 die dingen invoeren.

Enne ik ben niet sickboy aka sickboy15 :)....
Me nick is PZZ*S1CK, sickboy was het een lange tijd terug maar nog steeds me got login naam
Pagina: 1