NSangers schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 16:12:
Ik heb geen uitgebreide video-kaart nodig, maar een iets snellere, ondersteunende, zonder share-memory voldoet prima (zoals de R7 of GeForce 940MX) dat werkt iets minder pixelig dan de standaard intel-kaart. En ja, ook deze kaarten zijn niet top-brand, maar zullen toch iets helpen.
Okee, ik snap hem. Bij de Nvidia heb je dan nog Pure Video, dat is misschien ook net wat mooier beeld dan de standaard Intel Graphics ja. Ik dacht eerst dat het digitaal allemaal hetzelfde was, maar je ziet toch wat verschil.

Batterijduur in een 13inch moet na mijn weten wel redelijk zijn toch? Vooral als je het merendeel gebruik maakt van "doorsnee" computertaken als Office of internet.
Ja, dan moet het wel okee zijn. Maar bijv. de Mi Air 13 heeft wel meer battery tijd dan de Cube Thinker i35.
De micro-HDMI is voor mij wel een probleem. Momenteel heb ik die ook op mijn laptop, maar op mijn opleiding is er geen mogelijkheid de micro-hdmikabel aan te sluiten op projectoren (er zijn alleen HDMI-kabels beschikbaar), wat er in resulteert dat ik voor presentaties altijd afhankelijk ben.
Heb je ook nog oplossingen voor:
https://www.google.nl/sea...sAQIuAE&biw=1920&bih=1070De Mi Notebook heb ik ook gezien, maar aangezien je zit met invoer ben ik daar niet helemaal over te spreken. Daarbij levert de Mi standaart een chineze-versie van Windows, waardoor ik het of extra moet aanschaffen, of moet instaleren via een crack (wat in wezen wel mogelijk is).
Invoer/BTW was bij mij slechts 48 euro en de laptop had ik na 5 dagen in huis via DHL. Ging super. Maar stel dat ik de garantie ga nodig hebben, dan wordt het wel meer gedoe dan naar een NL winkel opsturen/langsbrengen. Gearbest levert geen Chinese Windows mee. Nooit een crack doen! Gewoon van MS de ISO downloaden of via Media Creation Tool binnenhalen en clean install doen. Zolang je Windows 10 Home over Windows 10 Home heen zet, is er niets aan de hand. Heb ik ook gedaan, Windows 10 Home was al geactiveerd, maar omdat ik toch de Creators Update nog moest doen, meteen maar een clean install gedaan. Ging perfect.
Fan-lawaai is voor mij niet echt een groot probleem. Ik zal je topic over de Cube Thinker i35 even opzoeken!
Dan zou ik veel eerder voor de Mi 13 gaan in jouw geval dan voor de Thinker. De Mi 13 heeft ook 8GB/256GB SSD, maar ook een dedicated 940MX erbij en een HDMI-poort en een langere accuduur. Voor mij was absolute stilte dan weer belangrijk dus ik was voor de iets minder krachtigere i35 met M3-7Y30 gegaan.
Ja leuk spul.

Die 510 heeft een kennis van me en die is er erg tevreden over! Weliswaar geen aparte videokaart, maar toch. Ik vind hem beter dan de duurdere 710 of 910 want daar zitten minder aansluiten op en die maken meer herrie/worden warmer.