[ Voor 100% gewijzigd door alexboon op 14-07-2017 23:37 ]
39
[ Voor 100% gewijzigd door alexboon op 14-07-2017 23:38 ]
dus alexboon had een afspraak met omni en alexboon dacht ineens: volgens mij is dit mp dus is niks bindend.
@alexboon als je op v&a een afspraak maakt dan is dat bindend en dus kan je niet ineens zeggen: ach laat maar ik ga ze los verkopen.
sorry modjes maar dacht dat het wel belangrijk was
Buiten het feit dat ik het met je eens bent verdient die avatar ook niet de schoonheidsprijssig69 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 23:58:
Wat een kleuter. Zonde om te zien dat dit ook hier dus gebeurt nu.

Voor de rest tsjah... wat n figuur.. niet iets wat ik graag zie op tweakers, en 'bedreigingen' kunnen natuurlijk helemaal niet.
[ Voor 42% gewijzigd door Compworm op 15-07-2017 00:21 ]
Zoveel negatieve beoordelingen teruggegeven en ook nog gaan dreigen??
Ik zou hem bannen
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar je schrijft dat je op biedingen onder de €4500,- niet reageert, iemand biedt €4500 en dan is het nog niet goed noem je hem gelijk maar vervelend?
[ Voor 21% gewijzigd door CH4OS op 15-07-2017 00:28 ]
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dit topic is gesloten.