Gegroet allen,
Graag had ik jullie feedback over onderstaand voorstel ontvangen. Alvast bedankt voor de moeite!!!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
900-950.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
scherm, muis, toetsenbord...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen specifieke
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Degelijkheid is belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een zo goed mogelijke game pc ontvangen voor ongeveer 950 euro
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Ik kreeg van de computerzaak om de hoek onderstaand voorstel. Het komt in totaal op 960 euro, all in. Als de onderdelen apart aangekocht worden, kan het 100-150 euro goedkoper, maar dan zit er geen assemblage in en verdwijnt de service van de zaak-om-de-hoek. Je zal dus kunnen opmerken dat er toch wel een (enorm) prijsverschil zit tussen de prijs die ik hieronder neerpen en de beste prijzen op het web.
Wat denken jullie hiervan, kan ik bepaalde onderdelen toch best nog door iets anders veranderen?
Ik kan immers aanpassen naar believen, maar dat zal steeds een impact op het budget hebben.
Wat denken jullie, is dit een 'mooi' voorstel? Of zijn er onderdelen die toch echt niet voldoende zullen zijn.
Ik twijfel zelf over de grafische kaart. Zal een kaart met 2GB volstaan?
Graag had ik jullie feedback over onderstaand voorstel ontvangen. Alvast bedankt voor de moeite!!!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games draaien
Wat mag het systeem gaan kosten?
900-950.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
scherm, muis, toetsenbord...
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen specifieke
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Degelijkheid is belangrijk.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een zo goed mogelijke game pc ontvangen voor ongeveer 950 euro
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Ik kreeg van de computerzaak om de hoek onderstaand voorstel. Het komt in totaal op 960 euro, all in. Als de onderdelen apart aangekocht worden, kan het 100-150 euro goedkoper, maar dan zit er geen assemblage in en verdwijnt de service van de zaak-om-de-hoek. Je zal dus kunnen opmerken dat er toch wel een (enorm) prijsverschil zit tussen de prijs die ik hieronder neerpen en de beste prijzen op het web.
Wat denken jullie hiervan, kan ik bepaalde onderdelen toch best nog door iets anders veranderen?
Ik kan immers aanpassen naar believen, maar dat zal steeds een impact op het budget hebben.
Wat denken jullie, is dit een 'mooi' voorstel? Of zijn er onderdelen die toch echt niet voldoende zullen zijn.
Ik twijfel zelf over de grafische kaart. Zal een kaart met 2GB volstaan?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Case Zalman R1 - ATX | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | "Internal Power Supply for ATX Case - 700w CMb700" | € 84,50 | € 84,50 |
| 1 | µATX Asus Prime - B250M-C LGA1151 - 4xDDR4 | € 101,00 | € 101,00 |
| 1 | PCI-E GeForce GTX1050 - 2GB DDR5 - HDMI, DP, DVI-D | € 189,50 | € 189,50 |
| 1 | Intel Core i5-7500 - 3.4 / 3.8 GHz - LGA1151 | € 229,00 | € 229,00 |
| 2 | DDR4 Dimm 4Gb 2133 mhz (PC417000) | € 47,50 | € 95 |
| 1 | Harddisk 3.5" 1000GB (1TB) - SATA 600 - WD Blue- 64MB Cache - 7200rpm | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Harddisk 2.5" 250GB - SSD - Solid-State SATA Drive (read:540 MBps / write: 520 MBps) | € 131,50 | € 131,50 |
| Totaal | € 961,4 |