Gisteren wilde ik de laatste slow ring update installeren op mijn pro 3, maar hij bleef op 33% steken. Maar zo laten staan, en vanochtend maar gereset. Na het starten wilde hij de laatste versie terug zetten, dus ik liep even weg en toen ik terug kwam stond hij op het uefi scherm. En hier kom ik niet meer vanaf. Bij boot zie ik het Surface logo, en daarna flitst het scherm 9x wit alvorens ik weer bij het uefi scherm ben.
USB disk krijg ik niet aan de gang en hij is natuurlijk net buiten garantie.
Geen idee wat nu het probleem is of hoe ik verder kan komen, dus als iemand nog tips of tricks heeft....
Edit:
In een last ditch effort secure boot uit gezet en tot mijn verbazing kreeg ik een Surface logo met rode achtergrond gevolgd door de loading indicator en Windows.
Geen idee of secure boot weer aan te krijgen is maar ik ben in elk geval blij dat hij niet stuk is. Mijn Pro 1 is overleden door een defecte SSD, maar die mij look aan deed denken. Wat messages zouden niet misstaan Microsoft!
USB disk krijg ik niet aan de gang en hij is natuurlijk net buiten garantie.
Geen idee wat nu het probleem is of hoe ik verder kan komen, dus als iemand nog tips of tricks heeft....
Edit:
In een last ditch effort secure boot uit gezet en tot mijn verbazing kreeg ik een Surface logo met rode achtergrond gevolgd door de loading indicator en Windows.
Geen idee of secure boot weer aan te krijgen is maar ik ben in elk geval blij dat hij niet stuk is. Mijn Pro 1 is overleden door een defecte SSD, maar die mij look aan deed denken. Wat messages zouden niet misstaan Microsoft!
[ Voor 24% gewijzigd door LOTG op 15-07-2017 00:14 ]