Ik ben opzoek naar een midranger voor mijn vriendin. Ze heeft nu een erg langzame Moto G 2nd Gen (2014) en is toe aan een nieuwe telefoon. Ons budget is ongeveer 350 euro en willen eigenlijk het beste voor dat geld. Een lekker vlot dingetje met een prima scherm is belangrijk, hoeft niet te gamen ofzo.
Ik heb zelf al veel rond gekeken en kwam op de Lenovo P2 uit, toch lees ik dat na een jaar sommige mensen tegen problemen aan lopen en de software was een beetje sloom.
Nu kom ik 2 versies van dezelfde telefoon tegen met een prijs-delta van 50 euro, pricewatch: Motorola Moto G5 Plus Zilver
pricewatch: Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Zilver
Wat is het verschil tussen deze telefoons op de dual sim na?
Verder twijfel ik nog tussen de Moto G5 plus en de Samsung A5 (2017), welke telefoon geeft het langst de meest soepele user experience?
Ik heb zelf al veel rond gekeken en kwam op de Lenovo P2 uit, toch lees ik dat na een jaar sommige mensen tegen problemen aan lopen en de software was een beetje sloom.
Nu kom ik 2 versies van dezelfde telefoon tegen met een prijs-delta van 50 euro, pricewatch: Motorola Moto G5 Plus Zilver
pricewatch: Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Zilver
Wat is het verschil tussen deze telefoons op de dual sim na?
Verder twijfel ik nog tussen de Moto G5 plus en de Samsung A5 (2017), welke telefoon geeft het langst de meest soepele user experience?