Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 18:14
Mijn vraag

Begin vorig jaar ben ik begonnen met hardlopen en gebruikte de app endomondo, Hier was ik erg tevreden mee, mede omdat hij mijn Lidl, hartslagband herkende. Wat ik fijn vond ik deze app en eigenlijk als eis stel voor dergelijke apps is:
  • Hij moet een bluetooth hartslagmeter herkennen en kunnen gebruiken
  • Hij moet de gelopen route plotten op een (google map) kaart en de totale gelopen afstand aangeven
  • Ook een grafiek met de snelheid en hartslag van de route.
Ik heb geen behoefte aan loopschema's etc, gewoon basaal registeren, Ik gebruik Evy :-)

Wegens medische oorzaken heb ik een half jaar niet kunnen rennen en ben vandaag weer begonnen met lopen, maar na afloop gaf Endomondo vrijwel geen informatie, geen route, geen grafiek en geen totale afstand, alleen de gemiddelde hartslag, voor deze functionaliteit schijn je nu in de buidel te moeten tasten en niet zo een beetje ook (6 euro / maand).

Relevante software en hardware die ik gebruik

Standaard Android (Samsung Note4 en een Lidl bluetooth hartslagmeter, via een player app speel ik de mp3's af van Evy.
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Ik heb runkeeper geprobeerd, erg mooi, maar kreeg de hartslagmeter niet 1,2,3 aan de praat, Strava heb ik niet geprobeerd.
...

Mijn vraag is, ik wil een simpele gratis app die aan mijn eenvoudige wensen voldoet die niet na een paar maanden stopt of terugvalt naar een nutteloze app, zoals ik nu hem met Endomondo

Alle reacties

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
Die hartslagmeters doen het altijd wel.
Verder geen idee, ik gebruik niets.

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:01
Probeer strava eens.

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:47

GforceNL

Out of memory....

Runtastic is ook een mooie app

<Zinloze tekst hier>

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-11 18:14
Ik heb Runtastic erop gezet en ziet er goed uit, Vanavond hoop ik een stukje te rennen en laat ik mijn bevindingen hier achter,. Bedankt voor het meedenken