Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het wordt PC die ik wil gaan gebruiken voor gamen, huis-tuin-keuken-gebruik en het streamen van films/series naar mijn tv. Ik ben geen hardcore gamer, ik wil huidige games en toekomstige games wel op een degelijke framerate spelen maar 4K hoeft voorlopig nog niet, 1080P 60FPS is meer mijn huidige doel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigenlijk max 1250,- er aan besteden, mijn huidige monitor zal wel vervangen moeten worden maar hoeft niet in deze prijs inbegrepen te zijn. Toetsenboord, muis en speakers zijn nu momenteel verouderd maar hoeven niet direct vervangen te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het onderstaande lijstje vanuit de BBG van mei overgenomen met een andere videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen speciaal merk als voorkeuren maar ben wel benieuwd hoe jullie je componenten bestellen, alles bij een enkele verkoper of los voor de beste prijzen?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet werken.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan en nooit van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben echt volledig nieuw tot het maken van een eigen PC en daar momenteel ook nog best onzeker in. Opbouwende kritiek of tips voor betere componenten zijn altijd welkom. Advies en andere tips qua topics ook.
Het wordt PC die ik wil gaan gebruiken voor gamen, huis-tuin-keuken-gebruik en het streamen van films/series naar mijn tv. Ik ben geen hardcore gamer, ik wil huidige games en toekomstige games wel op een degelijke framerate spelen maar 4K hoeft voorlopig nog niet, 1080P 60FPS is meer mijn huidige doel.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigenlijk max 1250,- er aan besteden, mijn huidige monitor zal wel vervangen moeten worden maar hoeft niet in deze prijs inbegrepen te zijn. Toetsenboord, muis en speakers zijn nu momenteel verouderd maar hoeven niet direct vervangen te worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb het onderstaande lijstje vanuit de BBG van mei overgenomen met een andere videokaart.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 213,95 | € 213,95 |
| 1 | Gigabyte GA-AB350-GAMING 3 | € 113,95 | € 113,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 349,- | € 349,- |
| 1 | Fractal Design Define S | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 133,95 | € 133,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 91,95 | € 91,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 152,- | € 152,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.134,70 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen speciaal merk als voorkeuren maar ben wel benieuwd hoe jullie je componenten bestellen, alles bij een enkele verkoper of los voor de beste prijzen?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hij moet werken.
Ga je overklokken?
Nooit gedaan en nooit van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik ben echt volledig nieuw tot het maken van een eigen PC en daar momenteel ook nog best onzeker in. Opbouwende kritiek of tips voor betere componenten zijn altijd welkom. Advies en andere tips qua topics ook.