Omdat het aanbod bij de meeste streaming diensten redelijk beperkt is en ik graag maandelijkse kosten zou besparen, zou ik graag een mediaserver aanschaffen waar ik, familie en vrienden, series en films op kunnen kijken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video's streamen (3-4 personen tegelijk), qua software wil ik Plex gaan gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600-700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet van toepassing, alle onderdelen zijn nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naar wat research lijkt de huidige CPU wel genoeg capaciteit te hebben om met meerdere personen telijk te kunnen streamen (dit hangt natuurlijk af van meer factoren maar dit is in mijn ogen de meest belangrijke).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem zou ik het liefste zo zuinig mogelijk hebben.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik jullie mening willen over de build, en wat jullie anders zouden doen. Of ontbreekt er nog iets in jullie ogen.
Het door mij samengestelde systeem:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Video's streamen (3-4 personen tegelijk), qua software wil ik Plex gaan gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€600-700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niet van toepassing, alle onderdelen zijn nieuw.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Naar wat research lijkt de huidige CPU wel genoeg capaciteit te hebben om met meerdere personen telijk te kunnen streamen (dit hangt natuurlijk af van meer factoren maar dit is in mijn ogen de meest belangrijke).
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het systeem zou ik het liefste zo zuinig mogelijk hebben.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik jullie mening willen over de build, en wat jullie anders zouden doen. Of ontbreekt er nog iets in jullie ogen.
Het door mij samengestelde systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 234,50 | € 234,50 |
| 1 | MSI H81I | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | WD Red WD30EFRX, 3TB | € 108,- | € 108,- |
| 1 | Fractal Design Node 304 Zwart | € 66,50 | € 66,50 |
| 1 | Kingston HyperX Fury black HX318C10FBK2/8 | € 65,75 | € 65,75 |
| 1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 596,65 | |