Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Budget Game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik wil graag een nieuwe game computer bouwen, omdat mijn computer kapot is gegaan en niet meer te redden is.

Ik heb wel een erg krap budget dat weet ik zelf ook maar de pc hoeft niet hele zware games aan te kunnen.
Zelf heb ik deze games die ik graag wil kunnen spelen op mijn nieuwe budget game pc.

Csgo (Counterstrike-Global Offensive)

Rocket league

Gta V

Dota 2

Mijn vraag is dus of je mij misschien wilt helpen om een pc samen te stellen die deze games goed aan kan Gta V hoeft niet perse maar zou wel leuk zijn.

Het budget is 180 euro (ik weet het erg krap en laag budget)

Zelf heb ik al een videokaart: Amd 6700 series het is wel een oudere videokaart maar hij werkt nog erg goed!

Alvast bedankt voor het meedenken!

Vriendelijke groet,
Steef989

Alle reacties

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:14
Steef, met alle respect, dit gaat het niet worden.
De AMD 6700 is op dit moment al te oud voor gamen. En voor 180 euro kun je verder alleen tweedehands misschien iets vinden wat er bij past. Lijkt mij dat je beter voor een ps4 kan gaan, ook al is dat ook al te duur als je nog een scherm of nieuwe game erbij wil kopen...
Verder is je post niet duidelijk genoeg om echt iets te kunnen doen voor je. Ook wordt verwacht dat je zelf actief gezocht hebt en met een voorstel voor onderdelen komt. Dat is in dit geval ook redelijk onmogelijk.

Alsnog: ik denk dat je met zo'n budget niet eens plezier aan het gamen gaat beleven. Beter spaar je nog even door en koop je later een echte game-pc.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Je kan geen game PC kopen voor 180€, dat zou je uit je vorige topic ook al moeten weten. Voor dat geld koop je niet eens een Gameboy, wat verwacht je nu eigenlijk van dit topic?

Spaar door tot 500€ en dan kan je al iets kopen waar je even mee verder kan.

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-11 11:47
Baantje zoeken voor in de zomervakantie. Met dit budget kan je niets.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• RifatSahin
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-03-2023
Not sure if serious....

• Jorissie87
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:36

Jorissie87

No diggity

Zoals hierboven ook al gezegd wordt, 180 euro gaat je niet lukken. Spaar door deze zomer en wacht tot je je budget verviervoudigd hebt en koop dan een nieuwe pc

9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil :). Je eerste opzet hoeft niet top te zijn, we willen alleen graag dat je er eerst over nadenkt.

Om inspiratie op te doen kun je de verschillende topics in dit subforum en de best buy guides doorzoeken.

Met de Handleiding Pricewatch dien je vervolgens een mooi lijstje te maken (dus géén copy-paste lijsten van andere sites bijv.). Met die informatie kan vervolgens gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Neem even contact op met me (pijltje naast mijn username, vervolgens "stuur bericht") als je een lijstje hebt, dan gooi ik je topic weer open, zodat je die erbij kan plaatsen.

Succes!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.