steina schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 01:14:
ik zie dat die nu eindelijk op geekbuying op voorraad is, ervaring met geekbuying?? ik weet dat er invoerrechten overheen komen maar leveren ze ook echt? heb nooit uit china besteld.... @dravikje bedankt voor de tip
In het algemeen heb ik weinig slechte ervaringen gehad met de grote chinese webshops. De invoerrechten is alitjd een gokje, vaak vallen die lager uit door slimme truckjes van de webwinkel zoals via een ander land opsturen. In het algemeen heeft de snellere bezorging grotere kans op duane kosten. Waarschijnlijk schrijft de winkel een lagere prijs op het pakketje waardoor je veel minder hoeft te betalen. Bij DHL moet je bijna altijd betalen, bij de goedkope en langzame shipping bijna nooit voor kleinere pakketjes.
Geekbuying is als winkel te vertrouwen hoewel ik de klantenservice van Gearbest prettiger vind. Bij de meeste betaalmethodes ben je beschermd als klant. Ook is het waarschijnlijk mogelijk om de verzending te verzekeren maar ik leef altijd in de veronderstelling dat de zending al verzekerd is door paypal (ben ik niet 100% zeker van).
Zelf heb ik sinds gisteren de mi6 onderweg, geen Nubia voor mij helaas

.
\
[
Voor 11% gewijzigd door
dravikje op 21-07-2017 10:33
]