Ik zoek een?
Android telefoon, los toestel.
Wat is je budget?
200-250 euro. 250 is wel het maximum.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn vorige smartphone was redelijk budget (LG L90), ik waardeerde vooral de lange accuduur. Echter heeft de telefoon maar 8 gb opslag. Ik wil mijn telefoon vooral gebruiken voor mijn eigen bedrijfje en social media. 8 GB is toch echt te weinig merkte ik, mede omdat veel apps niet verplaatst kunnen worden naar de SD card. Daarnaast heeft de L90 veel kuren en is erg sloom geworden na 3 jaar gebruik. Een goede processor vind ik dus ook fijn. Een goede camera is ook wel van belang, ben niet helemaal tevreden met de huidige.
Mate van belang:
Opslagruimte (32gb of hoger)!
Accuduur!
Snelheid processor
Camera
Duurzaamheid (telefoon gaat lang mee)
Gebruiksgemak
Wat heb je zelf al gevonden?
Lenovo VIBE K6 32 GB
Welke vragen heb je hier nog over?
Android telefoon, los toestel.
Wat is je budget?
200-250 euro. 250 is wel het maximum.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn vorige smartphone was redelijk budget (LG L90), ik waardeerde vooral de lange accuduur. Echter heeft de telefoon maar 8 gb opslag. Ik wil mijn telefoon vooral gebruiken voor mijn eigen bedrijfje en social media. 8 GB is toch echt te weinig merkte ik, mede omdat veel apps niet verplaatst kunnen worden naar de SD card. Daarnaast heeft de L90 veel kuren en is erg sloom geworden na 3 jaar gebruik. Een goede processor vind ik dus ook fijn. Een goede camera is ook wel van belang, ben niet helemaal tevreden met de huidige.
Mate van belang:
Opslagruimte (32gb of hoger)!
Accuduur!
Snelheid processor
Camera
Duurzaamheid (telefoon gaat lang mee)
Gebruiksgemak
Wat heb je zelf al gevonden?
Lenovo VIBE K6 32 GB
Welke vragen heb je hier nog over?