• cleonpatra
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08-08 16:26
Ik zoek een?
Android telefoon, los toestel.

Wat is je budget?
200-250 euro. 250 is wel het maximum.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Mijn vorige smartphone was redelijk budget (LG L90), ik waardeerde vooral de lange accuduur. Echter heeft de telefoon maar 8 gb opslag. Ik wil mijn telefoon vooral gebruiken voor mijn eigen bedrijfje en social media. 8 GB is toch echt te weinig merkte ik, mede omdat veel apps niet verplaatst kunnen worden naar de SD card. Daarnaast heeft de L90 veel kuren en is erg sloom geworden na 3 jaar gebruik. Een goede processor vind ik dus ook fijn. Een goede camera is ook wel van belang, ben niet helemaal tevreden met de huidige.

Mate van belang:
Opslagruimte (32gb of hoger)!
Accuduur!
Snelheid processor
Camera
Duurzaamheid (telefoon gaat lang mee)
Gebruiksgemak

Wat heb je zelf al gevonden?
Lenovo VIBE K6 32 GB

Welke vragen heb je hier nog over?

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@cleonpatra Als ik in de pricewatch kijk is de 32GB versie van de K6 nergens te koop: pricewatch: Lenovo K6 32GB Grijs dus die optie lijkt mij af te vallen?

Voor jou budget zou ik kijken naar:
pricewatch: Motorola Moto G5 Plus Dual Sim Zilver
pricewatch: Wileyfox Swift 2 Plus Blauw
pricewatch: Wileyfox Swift 2X Blauw
pricewatch: Nokia 6 3GB ram, 32GB opslag Zwart

De Moto G5 Plus is een paar euro boven je budget, maar heeft wel een hele goede camera en is een erg snel toestel. De Swift 2X is een stuk goedkoper, maar heeft een mindere processor en mindere camera, maar wel hele goede software ondersteuning. De Swift 2 Plus is hetzelfde toestel als de Swift 2X, maar dan met een groter Full HD scherm. De Nokia 6 is nog niet goed leverbaar (maar moet goed komen deze maand), maar heeft wel stock Android en mooie prijs/specs verhouding en krijgt na verluidt ook veel updates.

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Momenteel in de aanbieding voor iets meer dan 250,-

https://www.amazon.de/dp/...B01KUXKPLK&language=nl_NL

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 07-11 14:56
Zou zeker voor een Wiley fox gaan en die krijgen update naar 7.0

A person who never made a mistake never tried anything new.