Beste lezer,
Ik ben van plan binnenkort een systeem te gaan bouwen. Het zal uiteindelijk een soort multimedia pc worden. Hoewel, voordat ik de componenten zal kopen, leek het mij een goed idee om jullie advies te vragen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal hiermee een beetje licht gamen (Runescape, Minecraft en die shit) en ik zal een beetje ermee Photoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 350 euro (ik heb namelijk al een processor dus in totaal 500 euro) Dit is namelijk mijn vaste budget en ik zal waarschijnlijk niet meer uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, toetsenbord en een processor gekocht via marktplaats (i5 6600)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zal denk ik niet zoveel nodig hebben voor het licht gebruik van mijn systeem. Ook zal in mijn visie een videokaart een beetje overbodig lijken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor ongeveer alle merken. Ik ben zelf niet echt een fanboy van een bepaald merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou willen dat alles een beetje vlotjes werkt op mijn systeem
Ga je overklokken?
Nee, niet op dit systeem
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht van jullie dat jullie naar mijn gekozen componenten kijken, en vervolgens tips gaan geven wat er eigenlijk beter kan.
Hieronder staat er een lijst van componenten/randapparatuur dat ik heb gekozen:
Verder twijfelde ik nog tussen een ssd of hdd & misschien toch eeen betere voeding
Ik ben van plan binnenkort een systeem te gaan bouwen. Het zal uiteindelijk een soort multimedia pc worden. Hoewel, voordat ik de componenten zal kopen, leek het mij een goed idee om jullie advies te vragen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal hiermee een beetje licht gamen (Runescape, Minecraft en die shit) en ik zal een beetje ermee Photoshoppen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 350 euro (ik heb namelijk al een processor dus in totaal 500 euro) Dit is namelijk mijn vaste budget en ik zal waarschijnlijk niet meer uitgeven
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, toetsenbord en een processor gekocht via marktplaats (i5 6600)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zal denk ik niet zoveel nodig hebben voor het licht gebruik van mijn systeem. Ook zal in mijn visie een videokaart een beetje overbodig lijken
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor ongeveer alle merken. Ik ben zelf niet echt een fanboy van een bepaald merk
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou willen dat alles een beetje vlotjes werkt op mijn systeem
Ga je overklokken?
Nee, niet op dit systeem
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht van jullie dat jullie naar mijn gekozen componenten kijken, en vervolgens tips gaan geven wat er eigenlijk beter kan.
Hieronder staat er een lijst van componenten/randapparatuur dat ik heb gekozen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI H110M ECO | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | BitFenix NOVA Zwart | € 28,- | € 28,- |
| 1 | Samsung LS24F356FHU Zwart | € 119,- | € 119,- |
| 1 | Crucial CT8G4DFS8213 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Corsair VS450 | € 39,36 | € 39,36 |
| 1 | Sandisk SSD Plus 120GB | € 55,91 | € 55,91 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 351,72 | |
Verder twijfelde ik nog tussen een ssd of hdd & misschien toch eeen betere voeding