Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Multimedia pc 350 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 212 views

• Banaan02
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 25-05-2021
Beste lezer,
Ik ben van plan binnenkort een systeem te gaan bouwen. Het zal uiteindelijk een soort multimedia pc worden. Hoewel, voordat ik de componenten zal kopen, leek het mij een goed idee om jullie advies te vragen.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal hiermee een beetje licht gamen (Runescape, Minecraft en die shit) en ik zal een beetje ermee Photoshoppen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn budget is 350 euro (ik heb namelijk al een processor dus in totaal 500 euro) Dit is namelijk mijn vaste budget en ik zal waarschijnlijk niet meer uitgeven

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een muis, toetsenbord en een processor gekocht via marktplaats (i5 6600)

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik zal denk ik niet zoveel nodig hebben voor het licht gebruik van mijn systeem. Ook zal in mijn visie een videokaart een beetje overbodig lijken

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor ongeveer alle merken. Ik ben zelf niet echt een fanboy van een bepaald merk :P

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou willen dat alles een beetje vlotjes werkt op mijn systeem

Ga je overklokken?
Nee, niet op dit systeem

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik verwacht van jullie dat jullie naar mijn gekozen componenten kijken, en vervolgens tips gaan geven wat er eigenlijk beter kan.

Hieronder staat er een lijst van componenten/randapparatuur dat ik heb gekozen:

#ProductPrijsSubtotaal
1MSI H110M ECO€ 49,50€ 49,50
1BitFenix NOVA Zwart€ 28,-€ 28,-
1Samsung LS24F356FHU Zwart€ 119,-€ 119,-
1Crucial CT8G4DFS8213€ 59,95€ 59,95
1Corsair VS450€ 39,36€ 39,36
1Sandisk SSD Plus 120GB€ 55,91€ 55,91
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 351,72

Verder twijfelde ik nog tussen een ssd of hdd & misschien toch eeen betere voeding

• _Rayman_
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08-2023

_Rayman_

Verwacht het onverwachte.

Wellicht heb je wat aan het volgende *linkje naar best buy guide juli 2017

[ Voor 165% gewijzigd door _Rayman_ op 14-07-2017 11:12 ]

Verwijderd

Wat is er niet duidelijk aan de adviezen in Budget pc ong. 350 euro?

Verwijderd

Je komt nu inderdaad met hetzelfde lijstje, alleen is de HDD nu vervangen voor een SSD. Je hebt in jouw vorige topic aangegeven dat de CX450M als voeding er goed uitziet, maar daar heb je dus verder ook niet meer naar gekeken?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:08

br00ky

Moderator Harde Waren
Kan prima verder in Budget pc ong. 350 euro. Dicht.

Dit topic is gesloten.