Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop of tablet?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Mijn oer oude Apple laptop uit 2007 voldoet niet meer aan mijn eisen en dus ben ik opzoek naar iets nieuws. Nu twijfel ik tussen een laptop, tablet en 2in1.
Wat ik nodig heb: ik reis veel, en schrijf een blog (inclusief foto's) en zoek dus iets compacts maar goed genoeg om de blog mee te runnen. Is een tablet met toetsenbord een goed alternatief?

Bedankt!

Alle reacties

• hoi1234
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Kijk eerst even naar LAA beleid. Het is belangrijk dat je een budget en overige eisen aangeeft.

Misschien is pricewatch: Microsoft Surface Pro 4 (Core i5, 8GB, 256GB) Zilver of pricewatch: Microsoft Surface Pro (2017) Core i5, 8GB ram, 256GB ssd Zilver interessant voor jou. (Maar je geeft geen budget en overige eisen). Er is pas geleden een mooie review: reviews: Microsoft Surface Pro 2017 - Met geen pen te beschrijven geschreven over de surface pro. Daar wordt ook een vergelijking gemaakt met het model van vorig jaar, deze zou ik dus zeker lezen om te bepalen of de meerprijs voor de nieuwe surface pro het waard is.

In het goedkopere segment tref je (naar mijn mening) vaak een slechtere 2-in-1. (Vooral weinig RAM) dus als je een laag budget hebt, zou ik voor een laptop gaan, omdat je dan wel redelijke specs krijgt. Houd er ook rekening mee dat een klein toetsenbord -zeker als je grote handen hebt- niet altijd makkelijk typt (vind ik dan).