[OSX] Scherm layout app

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:10
Ben op zoek naar een app waarmee je de posities van je schermen kan managen, we werken hier allemaal op een multi-mon setup met een hoofdscherm en je laptop scherm als je secundaire scherm. Normaal gesproken werk ik altijd met mn schermen naast elkaar: laptop op een standaard, BT keyboard en muis.

Nu gebeurt het wel eens dat ik vergeet m'n KB/muis mee te nemen: dan zet ik het scherm in z'n hoogste stand en laptop eronder zodat ik daar op kan tikken.

Nu kan je natuurlijk gewoon de posities aanpassen met Preferences > Display > Arrangement > scherm slepen, maar dat kan wellicht makkelijker ;)

...

Nu weet ik nog in de goede ouwe Matrox (G400 beste dualmon kaart ever!!) dagen dat ze daar een app hadden in de taskbar waarmee je snel layouts kon aanpassen. Naar zoiets kan ik dus opzoek voor OSX: alles wat ik tot nu toe tegen ben gekomen zijn Window managers: posities van windows t.o.v het scherm opslaan/wijzigen/resizen (Divvy, BetterTouchTool, BetterSnapTool).

Wellicht dat iemand hier tegen hetzelfde luxe probleem is aangelopen en hiervoor een software oplossing heeft?