Toon posts:

G force Logitech stuur Ps4 blokkeert

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Sinds vandaag het g force Logitech voor Ps4 aangeschaft (tweedehands). Heeft paar uur perfect gewerkt en ineens blokkeerde alles. Bij het opstarten van spel, springt scherm van het een op het ander en kan men niet spelen (gelijk wel spel), de gewone controller werkt wel. Al update van Ps4 gedaan, geen effect.... wie kan helpen??

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flex0r
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-09 09:57
Welkom op Tweakers

Wat heb je zelf al gevonden/gezocht via google?
Zitten alle stekkers nog goed? (Klinkt misschien simpel, maar het is iedereen wel eens overkomen)

Misschien ook handig om aan te geven welk type stuur je gebruikt.
Kun je het stuur testen op een pc?

"Bij het opstarten van spel, springt scherm van het een op het ander en kan men niet spelen (gelijk wel spel)"
Wat bedoel je hier precies mee?

PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Stuur is g29 en slaat vast bij opstart van een spel.

Je komt elke keer terug in snelmenu vanaf de moment je gas geeft

[ Voor 49% gewijzigd door Gropah op 14-07-2017 22:01 . Reden: Ik heb even wat berichten samengevoegd. plaats niet meer dan 1 bericht achter elkaar. je kunt je post aanpassen door op wijzigen rechtsboven in het bericht te klikken ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je het stuur opnieuw calibreren in het spel? Of werkt dat niet op een PS4?
Zoals je het nu omschrijft lijkt het alsof je gaspedaal verkeerd staat ingesteld, namelijk snelmenu activeren in plaats van gas geven. Snap je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee stuur slaat vast als je wil spel starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou hem terugbrengen naar de verkoper. Is bekend probleem wat (voorlopig) alleen onder garantie valt te repareren.
Aangezien jij een kapot product hebt gekocht heb je recht op je geld terug.
Als er nog garantie op het wiel zit dan kun je het ook voor reparatie aanbieden bij Logitech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja verkoper beweert natuurlijk dat hij perfect werkte. En heeft zen aankoopbewijs niet meer. Stom van mij dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier even naar, en doe wat met de tip over Juridisch Loket ;)

http://help.marktplaats.n...-met-een-andere-gebruiker

Mocht je hier toch niet uitkomen kun je altijd nog contact opnemen met Logitech, het probleem uitleggen en kijken of ze het tegen betaling willen repareren. (als je dit zelf wil uiteraard)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2017 23:01 ]

Pagina: 1