HP ProBook gaat uit na inactiviteit

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:13
Avond Tweakers!

Ik heb hier nog een HP ProBook waar ik Win 10 op heb gezet en nu gebruik i.c.m. een beeldscherm (Samsung). En op een of andere manier gaat dat ding regelmatig in slaapstand als ik de muis (losse muis) ff niet meer aanraak. Ben ik bezig, niks aan de hand. Hand van de muis en soms na een minuutje doei! Uiteraard heb ik alle instellingen nagelopen en ik kan zo 123 niet de oorzaak vinden. Kan het nog de ingebouwde batterij op 't moederbord zijn misschien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Batterijtje op mobo is om BIOS settings te bewaren. Vergelijk het met een TV die kan onthouden dat Nederland 1 op zender 1 zit.

Welke settings heb je precies nagelopen?

Indien standby settings. Heb je het juiste profiel aangepast c.q. nagelopen? Er willen wel eens verschillende profielen zijn om bv. andere settings te hanteren wanneer de laptop wel of niet aan netstroom hangt

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 06:13
Tnx, duidelijk. Ik dacht dat die batterij ook voor dat soort problemen kon zorgen. Dan is dat uitgesloten.

Ja, alle profielen en instellingen staan goed en heb zelfs ook even alles op "nooit" gezet, maar helaas...