Sinds een paar maanden heb ik een Samsung UE40J6240. Deze werkte (los van dat ie aardig traag is) op zich goed. Zojuist deed ik de tv uit en het viel me op dat deze een paar seconden later weer even aan ging (zwart beeld waarbij je ziet dat de backlight wel even aan is) en het powerledje ging knipperen. Dit herhaalde zich een aantal keren. Als ik de tv met de zapper aanzet krijg ik even gewoon tv beeld, maar daarna gaat de tv weer uit en komt ie weer in die reboot loop. Ook na de stekker eruit te hebben gehaald en weer erin herhaalt dit zich.
Even snel googlen leverde wat oudere berichten op van mensen die dit ook hebben en dat het helpt om je router uit te zetten (tv heeft dan geen internet), waardoor er niet op updates kan worden gecontroleerd oid. Ik vind dit een beetje een gek verhaal, want dat zou inhouden dat er misschien bij samsung iets op hun servers niet goed is? Hebben meer mensen hier last van?
(Heb de stekker van de tv er nu uit en kijk er morgen wel verder naar, maar was in de tussentijd even benieuwd of meer mensen dit hebben)
Even snel googlen leverde wat oudere berichten op van mensen die dit ook hebben en dat het helpt om je router uit te zetten (tv heeft dan geen internet), waardoor er niet op updates kan worden gecontroleerd oid. Ik vind dit een beetje een gek verhaal, want dat zou inhouden dat er misschien bij samsung iets op hun servers niet goed is? Hebben meer mensen hier last van?
(Heb de stekker van de tv er nu uit en kijk er morgen wel verder naar, maar was in de tussentijd even benieuwd of meer mensen dit hebben)
[ Voor 4% gewijzigd door Palomar op 13-07-2017 23:34 ]