Volgens mij halen jullie nu wat door elkaar hier. Het was vroeger Windows Mobile, toen werd het Windows Phone, maar sinds Windows 10 is het ook weer Windows Mobile geworden. Dsu het klopt wel wat LinkedIn heeft geschreven. Zie ook: Wikipedia: Windows PhoneLinkedIn heeft gebruikers via e-mail op de hoogte gebracht van het stoppen met de ondersteuning voor Windows Phone, al spreekt het bedrijf waarschijnlijk per abuis over het reeds lang ter ziele gegane Windows Mobile. "We sturen de bestaande Windows Mobile App op 31-08-2017 met pensioen, wat betekent dat het icoontje van de app wel op je telefoon blijft staan, maar niet langer meer werkt",
De auteur had daar denk ik niet bij stilgestaan. Je hebt helemaal gelijk en ik heb het aangepast, dank je wel
Toch wel sneu dat Microsoft, de eigenaar van zowel LinkedIn als Windows Phone / Mobile, geen geld wilt steken in een app die zakelijke gebruikers met elkaar in verbinding brengt. Ik denk dat dit de definitieve doodsteek zal zijn voor de zakelijke aspiraties die Microsoft nog veinsde te hebben met Windows Phone.