Toon posts:

Na domeinverhuizing beperkt mail

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afgelopen maandag is ons domein verhuisd naar versio. Sinds die tijd kunnen mensen vanaf een hotmail account niet meer naar mij mailen. Volgens mijn provider ligt dit aan het feit dat Microsoft zijn DNS nog niet ge-update heeft en dus naar een oud IP adres verwijzen. Zij kunnen niets voor mij betekenen. Inmiddels ben ik al 3 dagen verder en blijft men foutmelding 550 krijgen.

Remote server returned an error -> 550 The domain .. is currently suspended. Try later. *

Is er iets dat wij kunnen doen om dit probleem te verhelpen?

Alvast dank voor jullie hulp.

Alle reacties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Weet je zeker dat de MX-records goed staan, want als ik zoek op de melding zie ik meerdere berichten over Versio langskomen i.c.m. fouten instellingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MCP cloud
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:00

MCP cloud

Op het web sinds 1998

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 22:22:
Weet je zeker dat de MX-records goed staan, want als ik zoek op de melding zie ik meerdere berichten over Versio langskomen i.c.m. fouten instellingen.
yup......

had ik ook eerst andere host, ook (DNS) verandert.....daarna veel mails binnen :)