Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunkoerts
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13-04 14:24
Hallo!

Zit een beetje met een probleem. Ben de adapter van mijn Nexus 6P oplader kwijt en wil er nog graag eentje bestellen voordat ik morgen op vakantie ga. Ik heb de kabel nog wel dus ik zoek een adapter die een usb c input heeft en ook nog 3 ampere is!

Graag ergens in gelderland op te halen of online te bestellen en morgen nog in huis. Heb eerlijk gezegd geen 30 euro voor zo'n adapter over maar onder de 20 euro kan nog wel (Ook duur voor zo'n dingetje).

Je bent een held als je mij helpen kan, ik kan alleen eentje vinden die voor 17u al op de post moet of allemaal met USB A aansluiting.

Thanks!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:14
https://www.pdashop.nl/pr...uislader-usb-c-zwart.html

Maar heb je de pricewatch al gecheckt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:34
Zoek naar een shop die vanavond laat nog levert en koop daar een oplader van een fatsoenlijk merk en een USB-A naar USB-C kabel. Dat lukt je wel bij Bol, Coolblue... en heel veel andere winkels ;) Allekabels.nl is goedkoop en geeft je tot 22:00. Je kan daarnaast ook morgen even bij de Mediamarkt langslopen.

Het is niet nodig om een Type-C charger te zoeken zodat je Type-C naar Type-C kan aansluiten! Met een kabel van USB-A naar USB-C kom je er ook, en bovendien is dat veel universeler.

Een Nexus 6P kan ook prima laden met een 2A lader. Het zal alleen ietsje minder vlot gaan. Zolang je geen Action-prul koopt zit het wel goed ;)

Normaliter zou ik je adviseren de boel bij Banggood te scoren (Blitzwolf), daar ben je voor minder dan 10 euro klaar voor een hoge kwaliteit fast charging lader + kabel, maar dit lijkt in jouw situatie niet toereikend :P wel: dikke tip als reserve! Ik zorg zelf altijd voor een redelijke back-up aan kabels en laders :P

[ Voor 6% gewijzigd door Richh op 13-07-2017 21:03 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunkoerts
Die is alleen geen 3 ampere, en kan ik ook geen usb c kabel in doen. Thanks voor het kijken though!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20:14
teunkoerts schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:08:
[...]

Die is alleen geen 3 ampere, en kan ik ook geen usb c kabel in doen. Thanks voor het kijken though!
Klopt die is 3.1A en heeft een vaste 1M USB-C kabel. Maar volgens die website morgen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunkoerts
.Maarten schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:09:
[...]

Klopt die is 3.1A en heeft een vaste 1M USB-C kabel. Maar volgens die website morgen in huis.
Ze doen hier een vies trukje, op de foto is te zien dat de vaste C aansluiting 2.1 ampere is en de USB A aansluiting 1 ampere. Ze geven dan een totaal van 3.1 terwijl je aan of 2.1 of 1 vast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunkoerts
Richh schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 21:01:
Zoek naar een shop die vanavond laat nog levert en koop daar een oplader van een fatsoenlijk merk en een USB-A naar USB-C kabel. Dat lukt je wel bij Bol, Coolblue... en heel veel andere winkels ;) Allekabels.nl is goedkoop en geeft je tot 22:00. Je kan daarnaast ook morgen even bij de Mediamarkt langslopen.

Het is niet nodig om een Type-C charger te zoeken zodat je Type-C naar Type-C kan aansluiten! Met een kabel van USB-A naar USB-C kom je er ook, en bovendien is dat veel universeler.

Een Nexus 6P kan ook prima laden met een 2A lader. Het zal alleen ietsje minder vlot gaan. Zolang je geen Action-prul koopt zit het wel goed ;)

Normaliter zou ik je adviseren de boel bij Banggood te scoren (Blitzwolf), daar ben je voor minder dan 10 euro klaar voor een hoge kwaliteit fast charging lader + kabel, maar dit lijkt in jouw situatie niet toereikend :P wel: dikke tip als reserve! Ik zorg zelf altijd voor een redelijke back-up aan kabels en laders :P
Ga even kijken op die sites, is allemaal wel pijnlijk als je de prijzen in NL ziet vergeleken amazon.de, maarja het is niet anders :|

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:34
Dit is wat je zoekt :P https://www.replacedirect...30a-5v.html?prrel=1385231 wel de hoofdprijs voor een redelijk onbekend merk :P

Persoonlijk zou ik eerder voor zoiets gaan https://www.replacedirect...-zwart.html?prrel=1385231

Goed zoeken, je zal vast iets vinden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Richh op 13-07-2017 21:19 ]

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teunkoerts
Na lang zoeken toch eentje gevonden.

https://www.bol.com/nl/p/...OrQtGGBX7m-caAmjXEALw_wcB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 14:18

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:39

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@teunkoerts fijn dat je er zelf eentje hebt gevonden, het is echter wel de bedoeling de zoektocht te doen voordat je een topic opent. Eigen inzet is namelijk verplicht op Tweakers.

Wil je bij het maken van een volgend topic even Het algemeen beleid #quickstart doornemen, zodat je weet wat er van je verwacht wordt?

Verder geef ik het topic even een schopje richting WAO, aangezien dit om een accessoire gaat.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 14-07-2017 10:57 ]

Pagina: 1