Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Lightroom photoshop Blender 3d Rendering, substance painter en Unreal engine4 rendering
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1600E
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een 1Tb HD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Stevige proccesor en videokaart voor het renderen van 3d beelden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD ryzen 1700x omdat deze denk ik wat prijs/prestatie het beste is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee denk het niet, als het systeem goed werkt hoeft dit niet van mij , ben geen tech freak ;-))
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit een goede samenstelling? kan het goedkoper? kan het beter binnen de prijs?
Ben dus bezig met het samen stellen van een pc dit wil ik gaan gebruiken voor lightroom photoshop blender substancepainter en unreal engine 4, voor het renderen en creeren van grote beelden.
Wat koeling betreft heb ik maar wat gepakt ik had geen iedee
Lightroom photoshop Blender 3d Rendering, substance painter en Unreal engine4 rendering
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 1600E
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een 1Tb HD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Stevige proccesor en videokaart voor het renderen van 3d beelden
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
AMD ryzen 1700x omdat deze denk ik wat prijs/prestatie het beste is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
nee denk het niet, als het systeem goed werkt hoeft dit niet van mij , ben geen tech freak ;-))
Wat verwacht je van ons?[i]
Is dit een goede samenstelling? kan het goedkoper? kan het beter binnen de prijs?
Ben dus bezig met het samen stellen van een pc dit wil ik gaan gebruiken voor lightroom photoshop blender substancepainter en unreal engine 4, voor het renderen en creeren van grote beelden.
Wat koeling betreft heb ik maar wat gepakt ik had geen iedee