Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al een tijdje te kijken naar tekentablets. Nu is mijn oog gevallen op de wacom intuos art. deze lijkt mij geschikt voor hobbymatig gebruik en misschien ook nog wel handig voor mijn studie.

Nu kom ik er niet zo goed uit of de pen ook laat zien waar je op het scherm bevind als je niet op het tablet tekent. Dus zegmaar als je er boven zweeft. Zie je dan nog waar je bent? Dit is best een dingetje namelijk. Ik heb een hele oude tekentablet die ik ooit heb gekregen. En daar moet je echt op het tablet drukken anders zie je de muis op het scherm niet bewegen. Maar dit werkt dus totaal niet als je bezig bent in photoshop en illustrator ed. want dan moet je maar gokken waar je zit 8)7 8)7 8)7

Beste antwoord (via Verwijderd op 13-07-2017 20:55)

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ja, hij registreert het al vanaf een aantal millimeter boven het oppervlak waar je je bevindt. De pen is ook zonder batterij, dat is juist de techniek die wacom gebruikt en waar zij het patent op hebben.

Niet voor niets wordt wacom niet geëvenaard door andere merken. (heb zelf een graphire 4 gehad en daarna een intuos 3)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ja, hij registreert het al vanaf een aantal millimeter boven het oppervlak waar je je bevindt. De pen is ook zonder batterij, dat is juist de techniek die wacom gebruikt en waar zij het patent op hebben.

Niet voor niets wordt wacom niet geëvenaard door andere merken. (heb zelf een graphire 4 gehad en daarna een intuos 3)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien dit meer met Graphics te maken heeft, geef ik het topic een zetje die kant op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DrivinUCrazy schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:02:
Ja, hij registreert het al vanaf een aantal millimeter boven het oppervlak waar je je bevindt. De pen is ook zonder batterij, fat is juist de techniek die wacom gebruikt en waar zij het patent op hebben.

Ohhh echt?
Top!!! Dat was eigenlijk alles wat ik wilde weten! :)F

Dankjewel!