Toon posts:

WhatsApp audioberichten kunnen niet worden gedownload

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
... sinds vandaag kan mijn moeder geen audioberichten downloaden. Ze kan wel versturen maar audioberichten die ze ontvangt kunnen niet gedownload worden.

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Iphone 5c draait op ios 10.3.2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...iphone aan en uitgezet. Whatsapp verwijderd en opnieuw gedownload.

Alle tips zijn welkom! Aangezien mijn moeder nu ontwenningsverschijnselen vertoont haha

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• londemanmp
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-09 21:16
Ruimte gebrek ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:27
Whatsapp -> intstellingen -> data en opslag gebruik. Wat staat er bij audio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee, er is nog 6gb over qua geheugen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wouter36 schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 22:06:
Whatsapp -> intstellingen -> data en opslag gebruik. Wat staat er bij audio?
Staat wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:15

SuBBaSS

-has Ryzen

Weet je zeker dat ze wel via WiFi verbonden is?
Probeer anders eens opnieuw met het WiFi netwerk te verbinden?
Of (voor de test) deze optie even op "WiFi & mobiel netwerk" te zetten. Dan gaat het via 3g/4g (wel weer uitzetten dus ivm. met data-gebruik/kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Verwijderd
Heb je t nou over audiofragmenten (bestandje, zoals mp3/wav), of over gesproken berichten (microfoontje links van de verzendknop)? Er zit een groot verschil tussen de twee, en de laatste kan je niet voor instellen wat t moet doen: die worden altijd automatisch gedownload, zowel op wifi als mobiel. Het is eigenaardig als die niet werken. Werkt dit zowel op mobiel netwerk als wifi niet? Test dat, als t enkel niet op wifi werkt is er iets mis met je netwerk.

Die instellingen voor automatisch downloaden doen er verder sowieso niet echt toe overigens, het is louter een automatische download ja of nee; je kan nog altijd handmatig op de downloadknop drukken; en ik neem aan dat dat geprobeerd is.

Welke versie van WhatsApp is dit?
En wat gebeurt er precies? Foutmelding? Kruisje naast t bericht? Meer details gewenst.

Wat je kan proberen, al is t een longshot, is WhatsApp sluiten, dan naar instellingen van telefoon, whatsapp en dan microfoon uitzetten. WhatsApp openen. Sluiten, en die microfoon permissie weer toestaan. WhatsApp openen en kijken of t nu wel werkt. Werkt het weer? Doe dan iedereen een lol en ga in whatsapp naar instellingen, kies om contact/hulp te krijgen. Beschrijf dat je ontvangen audioberichten niet kon openen, en dat t uit/aanzetten van de mic permissie t probleem oplost. FAQ vragen negeren. En dan de email die genereert met logboeken versturen. :) Als t niet werkt kan je dat laten zitten of uitleggen wat je allemaal gedaan hebt en dat t alsnog niet werkt, en vragen om een oplossing - en de mail met logs die genereert versturen, dan kijkt WhatsApp’s support ernaar.

Dit alles ervanuitgaande dat je idd voldoende vrije ruimte hebt.

[ Voor 69% gewijzigd door WhatsappHack op 16-07-2017 07:57 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:56
Probeer de webversie eens van Whatsapp.
Werkt heel eenvoudig en goed. Werkt hier zowel op mijn Cromebook als wel op mijn Linux pc in Firefox en Chrome,
Ik gebruik thuis niet anders. Het enige wat er minder fijn werkt is delen van bestanden maar voor de rest werkt het goed.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ontopic: t moet natuurlijk ook op mobiel werken. Maar als de mobiel de audio niet kan downloaden, dan kan de webclient er ook niet bij. Die haalt immers de data van het toestel.
Ad de Jong schreef op zondag 16 juli 2017 @ 08:10:
Het enige wat er minder fijn werkt is delen van bestanden maar voor de rest werkt het goed.
Offtopic: hoe dat dan? Gewoon drag n droppen en bobs your uncle. Kan je bijna alles mee delen! :)

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Ik bedoelde meer een bericht/foto die je via Whatsapp binnen gekregen hebt weer verder delen met meerdere personen.
Het werkt maar een minder gemakkelijk dat met je mobiel.

Mijn profiel op Discogs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Ad de Jong schreef op zondag 16 juli 2017 @ 11:37:
Ik bedoelde meer een bericht/foto die je via Whatsapp binnen gekregen hebt weer verder delen met meerdere personen.
Het werkt maar een minder gemakkelijk dat met je mobiel.
Door op het pijltje naast het bericht / foto te klikken en de personen aan te klikken aan wie je het door wilt sturen? :+

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ad de Jong
Volgens mij werkte dat voorheen niet (in het begin dat de webversie online kwam) of ik heb mij echt vergist...
:o 8)7
Maar... het werkt in ieder geval :P :P

Mijn profiel op Discogs

Pagina: 1