Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zipperman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-05-2023
Ik heb al een tijdje een T420s, maart ik wil heel erg graag een docking station voor deze hebben, op deze manier kan ik meer uit mijn laptop halen achter mijn bureau. Ik heb op marktplaats een advertentie gevonden met een dock voor maar 13,50, met dan 7 euro verzendkosten.

Ik zie wel op de dock dat er een adapter zit voor stroom adapter is op de dock, betekent dit dat ik nog een lader nodig heb? Of laad de dock ook de laptop zelf op? Ik wil heel erg graag de dock bestellen, maar misschien zal ik toch dubbel moeten nadenken als er toch een tweede lader nodig is.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorc
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-03 14:26
De adapter van je laptop past op je dockingstation en laptop krijgt vervolgens stroom via docking station. Dus geen adapter rechtstreeks op de laptop zelf aansluiten.
Ik heb dan wel niet de T420 maar ik neem dat dat het voor alle orginele thinkpad docks hetzelfde is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gekkie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:10
Al is een losse adapter om permanent aan je dockingstation te laten hangen uiteraard wel handig (en een beetje het idee van een dockingstation .. je hoeft niets anders te doen dan je laptop er op te ploffen en alles zit aangesloten)