Vraag over processor.

Pagina: 1
Acties:

• gkros
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-06-2023
Ik heb een AMD Athlon waar ik de koeler en blok vanaf gehaald hebt en op de processor kwam ik de volgende cijfers en letters tegen ik ben op de site van AMD gaan kijken maar kom niet verder ik wil namelijk graag weten wat alles inhoud wat er op staat.
Wie kan me er meer over vertellen?

A1100AMS3B.
AVHA0103SPDW.
94617260300.
1999.
Linksonder staat 27016.
Rechtsonder staat een k.

Groeten.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16

Exirion

Gadgetfetisjist

Het belangrijkste is die AVHA aan het begin van de tweede regel. Deze schijnen een stuk minder goed dan de AXIA's en modernere series te zijn. Je kunt hier eens kijken, en daar staat idd dat de AVHA's niet ver boven de 1100 uitkomen:

[topic=143332]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-08 08:20
jij hebt vast nog nooit van de search gehoord (gaaaap)

als ik zo ff kijk dan heb je een 1100 mhz 200fsb athlon thunderbird met een 'avha' core..

als je nou ff gaat searchen ken je er ook nog achter komen uit welke week hij komt maar dat boeit geen fuck want een tb laat zich gewoon klokken tot hoever hij kan.. gewoon proberen heb je veel meer aan dan je tijd te verspillen aan de info die op je cpu staat =p

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 17:34

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Op zaterdag 07 juli 2001 13:04 schreef salvador4 het volgende:
jij hebt vast nog nooit van de search gehoord (gaaaap)

als ik zo ff kijk dan heb je een 1100 mhz 200fsb athlon thunderbird met een 'avha' core..

als je nou ff gaat searchen ken je er ook nog achter komen uit welke week hij komt maar dat boeit geen fuck want een tb laat zich gewoon klokken tot hoever hij kan.. gewoon proberen heb je veel meer aan dan je tijd te verspillen aan de info die op je cpu staat =p
Heb je goed gekeken.

In tegenstelling tot de topicstarter.. want in de search had je stuk meer kunnen vinden hierover..

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.