Oude Speakers Mission 752

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper1974
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-03-2021
Hallo,

Ik heb nieuwe (oude) speakers gekocht en nu vraag ik me af welke kabels ik hier voor moet gebruiken.

Er zitten 4 ingangen op elke speaker waarvan er 3 dicht zitten ik dacht eerst dat ik banana plugs moest gebruiken maar die kan ik er dus niet insteken aangezien de ingangen dicht zijn (er zitten 2 rode en 1 Zwarte kapjes op).

Kan iemand mij helpen?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:11

Bestla

M/M -> V/F

http://www.hifi-manuals.com/Mission/752/downloads

Even een acount aanmaken en je hebt een User manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper1974
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-03-2021
Die heb ik al bekeken staat niks over in.Ik heb t idee dat t beschermkapjes zijn ofzoiets maar durf ze er niet uit te pielen.
Misschien ligt t antwoord voor de meeste voor de hand maar voor mij helaas niet ben niet zo technisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Dan is het gewoon linker signaal kabel op de zwarte en de rechter op de rode. Gebruik dan wel de bovenste 2. Kan je het niet losdraaien ofzo?
Ziet het er zo uit?
Afbeeldingslocatie: https://www.hifiengine.com/files/images/Mission%20Cyrus%20782%20back_0.preview.JPG

[ Voor 29% gewijzigd door Bestla op 13-07-2017 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:56
Als ik het goed zie zijn de twee rode en de twee zwarte ingangen met elkaar verbonden. Dat is bedoeld voor bi-wiring/bi-amping.

Als je 1 versterker gebruikt, hoef je maar 1 rode en 1 zwarte ingang te gebruiken, eender welke.

Welke stekker er precies in moet kan ik je niet vertellen. Maar het lijkt alsof je ze eerst los moet draaien, stekker erin kunt stekken en weer vast kunt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

M/M -> V/F

Gewoon proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-04 15:15

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Daar kunnen gewoon banana pluggen in; maar je weet wel dat die in verschillende diameters te koop zijn en dat degene die je nu hebt, sowieso al niet passen?

Het is voor de meeste (!!!) pluggen niet eens nodig om de rode/zwarte kappen eraf te draaien; in een aantal gevallen passen de pluggen ook met de kappen erop.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Pagina: 1